حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A05s سامسونگ با اسنپدراگون ۶۸۰ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

به زودی گوشی های سری A سامسونگ با رونمایی A05 و A05s به روزرسانی خواهد شد. به تازگی، رندر و مشخصات این تلفن های هوشمند به بیرون درز کرده است. در گذشته، این دو گوشی موفق به دریافت گواهینامه های FCC، بلوتوث SIG و IMEI شده اند. هم اکنون، گلکسی A05s سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

کنسول گوگل پلی تصویری از گلکسی A05s را به اشتراک گذاشته است

پیش از این گلکسی A05 در کنسول Google Play ظاهر شده بود و اکنون گلکسی A05s سامسونگ در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. منبع مذکور، برخی از مشخصات فاش شده این گوشی هوشمند را تأیید می‌کند. ابتدا به سراغ طراحی این تلفن هوشمند آینده سامسونگ می‌رویم. در قاب پشتی این دستگاه سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز درون یک ناچ قطره ای قرار گرفته است. این گوشی در لیست دستگاه های پشتیبانی شده توسط کنسول Google Play با شماره مدل های SM-A057F، SM-A057G، SM-E145F و SM-M145F مشاهده شده که نشان دهنده عرضه آن در آینده ای نزدیک در مناطق مختلف است.

داده های کنسول گوگل پلی

به سراغ مشخصات می‌رویم. کنسول گوگل پلی تأیید می‌کند که گلکسی A05s سامسونگ دارای تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود. این تراشه به پردازه گرافیکی Adreno 610 مجهز شده است. هم اکنون می‌دانیم که نسخه ای از این تلفن هوشمند از ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض با سیزدهمین نسخه اندروید به دست کاربران می‌رسد. برخی از مشخصات صفحه نمایش نیز فاش شده است. Galaxy A05s دارای نمایشگری با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (تراکم ۴۵۰ پیکسل در هر اینچ) خواهد بود.

تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط کنسول گوگل پلی

همان طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر (ماکرو و تشخیص عمق) به سنسور های ۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. مطابق با گزارش Thetechoutlook، احتمالا دوربین سلفی Galaxy A05s دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. لیست FCC نشان داد که این دستگاه از باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. اما یک افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز می‌شود.

رندر گلکسی A05s سامسونگ را ببینید: یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های آینده این برند کره‌ای

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Galaxy A05s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی