حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A05 سامسونگ از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

با وجود آنکه سامسونگ به تازگی از گوشی و تبلت های پریمیوم خود رونمایی کرده، اما این غول فناوری کره ای همچنان در حال توسعه گوشی های ارزان قیمت خود است. سامسونگ در حال کار بر روی جانشین Galaxy A04 است. هم اکنون، جزئیات باتری گلکسی A05 منتشر شده. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ظرفیت باتری گلکسی A05 مشابه نسل قبل است

چندی پیش، گلکسی A05 موفق به دریافت گواهینامه FCC شد. این گواهی، شماره مدل SM-A055F را مجدداً برای این تلفن هوشمند تایید کرد. در حال حاضر اما جزئیات مربوط به باتری گلکسی A05 سامسونگ فاش شده است. این گوشی در بخش باتری چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. ظرفیت باتری این دستگاه مشابه نسل قبل خود است. اسناد FCC (که از سوی SlashLeaks به اشتراک گذاشته شده است) نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ از باتری ساخته شده توسط Scud (Fujian) Electronics استفاده می‌کند. این باتری دارای شماره مدل WT-S-N28 است.

ظرفیت باتری Galaxy A05

هم اکنون، ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای Galaxy A05 را می‌دانیم. این گوشی از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری (مانند Galaxy A04) برخوردار خواهد بود. متاسفانه هنوز جزئیاتی درباره توان شارژر این تلفن هوشمند آینده سامسونگ فاش نشده است. اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالا گلکسی ای ۰۵ از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، در اواخر آگوست ۲۰۲۲ بود که Galaxy A04 توسط سامسونگ معرفی شد. این تلفن هوشمند در ماه اکتبر عرضه شد. با وجود آنکه به پایان ماه آگوست نزدیک می‌شویم، اما سامسونگ هنوز از Galaxy A05 رونمایی نکرده است. زمان زیادی برای عرضه این گوشی در ماه اکتبر وجود دارد. آیا سامسونگ می‌خواهد ۱۲ ماه بین عرضه این دو گوشی فاصله ایجاد کند؟ گوشی های ارزان قیمت گلکسی به ندرت از یک برنامه دقیق عرضه سالانه پیروی می‌کنند.

گلکسی A05 سامسونگ با تراشه مدیاتک Helio G85 در Geekbench مشاهده شد

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ ممکن است سامسونگ تا پایان ماه آگوست از گلکسی A05 رونمایی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی