حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Narzo 60x 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس معرفی شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

سرانجام، ریلمی Narzo 60x 5G در هند معرفی شد. این تلفن هوشمند، نسخه تغییر نام یافته Realme 11x 5G است. البته بین این دو گوشی تفاوت هایی وجود دارد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ریلمی Narzo 60x ارزانترین گوشی 5G این برند است

همان طور که اشاره شد، تفاوت هایی میان Narzo 60x 5G و Realme 11x وجود دارد. مدل Narzo در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. این گوشی به جای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند؛ و به جای فلیپ‌کارت، از طریق آمازون به فروش می‌رسد. مهمترین ویژگی این محصول آن است که مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند 5G از برند ریلمی محسوب می‌شود. Narzo 60x دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶۸۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Realme Narzo 60x

دوربین سلفی این تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید ریلمی، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. ریلمی Narzo 60x 5G با اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4.0 به دست کاربران خواهد رسید.

دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (تشخیص عمق) از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. این گوشی برای عکاسی سلفی، از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی های Realme Narzo 60x می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۲، GNSS و USB Type-C اشاره کرد. این گوشی هوشمند همچنین از سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، اسلات کارت حافظه MicroSD اختصاصی و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار است.

قیمت نارزو ۶۰ ایکس

مطابق با گزارش Gizmochina، نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ریلمی نارزو ۶۰ ایکس قیمتی معادل ۱۲،۹۹۹ روپیه (۱۵۶ دلار) داشته؛ و نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند با قیمت ۱۴,۴۹۹ روپیه (۱۷۴ دلار) عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند در رنگ های سبز ستاره ای و بنفش سحابی قابل تهیه خواهد بود. فروش این دستگاه از ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) آغاز خواهد شد.

سری گوشی های ریلمی Narzo 60 معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی