حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A05 را در واقعیت ببینید

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ احتمالا Galaxy A05 نام خواهد داشت. این دستگاه در گزارش‌های متعددی رصد شده بود. به تازگی اما با انتشار تصاویر جدید، سامسونگ گلکسی A05 را در واقعیت ببینید.

سامسونگ گلکسی A05

این دستگاه توسط آناتل، آژانس ملی مخابرات در برزیل تأیید شده است. این لیست با دو عکس همراه بوده که جلو و پشت آن را نشان می دهد.

این گوشی دارای یک قاب پشتی براق با طرح راه راه به رنگ مشکی خواهد بود. در قسمت جلویی یک بریدگی Infinity-U برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ، گلکسی A05 را با چیپست Helio G85 عرضه کند که به اتصال LTE محدود می شود. احتمالا دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت باشد که با گلکسی A04 مطابقت دارد، اما به دلیل تراشه متفاوت، انتظار مدیریت انرژی کمی بهتر را داریم.

برای هلیو G85 معماری ۱۲ نانومتری استفاده شده است. مدیاتک همچنان متمایل به دو شاخه ۲+۶ هسته‌ای است. بنابراین باید ۲ هسته اصلی از نوع Cortex-A75 با فرکانس 2.0GHz و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 که کلاک آن ناشناخته است، داشته باشیم. این همان مشخصات اصلی و کلاک های Helio G80 است.

به این دلیل که گلکسی A05 در پایگاه‌های اطلاعاتی گواهینامه‌های متعدد ظاهر می‌شود، به این معنی است که عرضه آن خیلی نزدیک باید باشد. این گوشی قرار است بیش از 150 دلار قیمت نداشته باشد.

نظر شما چیست؟ Galaxy A05 زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)