حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A05 سامسونگ با اندروید ۱۳ گواهی Wi-Fi Alliance را دریافت کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پس از معرفی Galaxy M34 5G در هند، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند پایین رده جدید به نام گلکسی A05 است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این محصول متعلق به نسل بعدی گوشی های اقتصادی سامسونگ خواهد بود که به زودی معرفی می‌شوند. هم اکنون، Galaxy A05 در میان داده های وب‌سایت Wi-Fi Alliance مشاهده شده است.

گواهینامه Wi-Fi Alliance گلکسی A05 اطلاعات خاصی را فاش نمی‌کند

گلکسی A05 سامسونگ با شماره مدل SM-A055F-DS موفق به دریافت گواهینامه Wi-Fi Alliance شد. گواهینامه مذکور نام این تلفن هوشمند را تأیید کرده و نشان می دهد که به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. این دستگاه از دو باند وای فای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره Galaxy A05 در دست نیست. با نگاهی به مشخصات نسخه قبلی این تلفن هوشمند، خواهیم دانست که باید چه انتظاراتی از جانشین آن داشته باشیم.

گلکسی A05 در میان داده های گواهینامه Wi-Fi Alliance

گلکسی A04 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با ناچ Infinity-V و وضوح HD+ است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می شود. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از دریچه دیافراگم f/1.8) استفاده می‌کند. دوربین دوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد.

گلکسی A04 از تراشه مدیاتک هلیو P35 برخوردار است

این تلفن هوشمند سامسونگ به طور پیش‌فرض از دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI Core 4.1 بهره می‌برد. تراشه مدیاتک هلیو P35 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy A04 را بر عهده دارد. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. Galaxy A04 سامسونگ به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از درگاه USB type-C، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

گلکسی A04 سامسونگ رسما معرفی شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵ اینچی

نظر شما درباره Galaxy A05 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی