حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی موتورولا Moto G54 چهاردهم شهریور ماه خواهد بود

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا G84 5G در جمعه، ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور)، و در کشور هند معرفی خواهد شد. این برند متعلق به لنوو در حال کار بر روی گوشی دیگری به نام Moto G54 نیز هست. رندر های این تلفن هوشمند منتشر شده است. تقریباً تمام جزئیات این گوشی هوشمند، به جز قیمت و زمان عرضه، را می‌دانیم. هم اکنون، موتورولا با انتشار پستی در ویبو، تاریخ رونمایی Moto G54 را اعلام کرده است. این دستگاه به عنوان جانشین Moto G53 راهی بازار خواهد شد.

موتورولا با انتشار پوستری، تاریخ رونمایی Moto G54 را اعلام کرد

پست به اشتراک گذاشته شده از سوی موتورولا، به جز تاریخ رونمایی Moto G54، جزئیات دیگری را در مورد این تلفن هوشمند فاش نمی‌کند. این دستگاه در سه‌شنبه، ۵ سپتامبر و در کشور چین معرفی خواهد شد. پیش از این گوشی، Moto G84 5G (در ۱ سپتامبر) معرفی می‌شود. بر اساس رندر های منتشر شده، موتورولا موتو جی ۵۴ دارای یک پانچ هول در مرکز بالای نمایشگر بوده و در بخش پایینی صفحه نمایش آن، حاشیه ضخیمی دیده می‌شود. یک ماژول مربعی شکل بر روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. Motorola Moto G54 دارای یک دوربین ثانویه نیز خواهد بود.‌

پوستر به اشتراک گذاشته شده از سوی موتورولا

پیش از رونمایی Moto G54، این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهینامه TENAA شده است. این گواهی، طرحی از تلفن هوشمند مذکور را نشان می‌دهد که مشابه رندر های فاش شده در گذشته است‌. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین سلفی این گوشی وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. تراشه به کار گرفته شده در Moto G54 هنوز یک راز است. طبق گزارش ها، این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده موتورولا از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است.

رندر های تبلیغاتی موتورولا G54 به همراه مشخصات این گوشی فاش شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Moto G54 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی