حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری سامسونگ گلکسی Tab A9 در راه است

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری تبلت‌های سامسونگ در ۲ دسته S و A قرار دارند. تبلت‌های پرچمدار جدید این برند در خانواده Galaxy Tab S9 رونمایی شدند و حالا نوبت به نسخه‌های اقتصادی‌تر آن در سری Galaxy A است. بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، باید گفت که سامسونگ سری گلکسی Tab A9 در راه است.

سری گلکسی Tab A9

به تازگی تصویری واقعی از آنچه که می‌تواند گلکسی تب A9 باشد، منتشر شده است. این تصویر در وب‌سایت صدور گواهینامه Safety Korea رصد شده و نشان از نزدیک بودن رونمایی این محصول دارد.

اگر به یاد داشته باشید، تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این تبلت صفحه نمایش 10.5 اینچی و پردازنده Unisoc Tiger T618 را با قیمت 230 دلار ارائه می‌نمود.

با بررسی بیشتر فهرست Safety Korea درباره تبلت سامسونگ Galaxy Tab A9 به شماره مدل SM-X115N می‌رسیم. اگرچه منبع گزارش ما به مدل‌های دیگری با شماره مدل SM-X110 و SM-X117 نیز اشاره می‌کند. جزئیات ساخت نشان می‌دهد که Guangdong Ruiqin Technology سازنده و سامسونگ الکترونیک واردکننده رسمی هستند.

دیده‌شدن عکس گلکسی تب A9 در یک سایت صدور گواهی، طبیعتاً گمانه‌زنی‌هایی در مورد ویژگی‌های آن، جدول زمانی انتشار رسمی و تفاوت‌های احتمالی با نسخه قبلی آن، Tab A8 ایجاد می‌کند.

جزئیات دقیقی در پاسخ به این پرسش‌ها نداریم اگرچه می‌توانیم بر اساس جدول زمانی سال گذشته حدس بزنیم که شاید جایی حوالی اواخر پاییز امسال رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ تجربه‌ای با تبلت‌های اقتصادی سامسونگ داشته‌اید؟ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)