حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی ریلمی GT5 مشخص شد: ۶ شهریور به همراه Buds Air 5

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

سرانجام، تاریخ رونمایی ریلمی GT5 مشخص شد. این کمپانی امروز رسماً تأیید کرد که تلفن هوشمند GT 5 در ساعت ۱۴ (به وقت محلی) روز ۲۸ آگوست (۶ شهریور ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. در همین رویداد، ایربادز Realme Buds Air 5 نیز برای عرضه در چین رونمایی می‌شود.

ریلمی با انتشار پوستری تاریخ رونمایی GT5 را اعلام کرد

پوستر منتشر شده از سوی ریلمی، نه تنها تاریخ رونمایی GT5 را مشخص کرده، بلکه جزئی از طراحی قاب پشتی آن را نیز فاش می‌کند. رندر این تلفن هوشمند چند هفته پیش منتشر شد. تصاویر فاش شده نشان داده اند که سه لنز دوربین در سمت چپ قاب پشتی این گوشی قرار گرفته و لوگو اسنپدراگون به همراه نور های RGB در سمت راست قرار دارد. یک هفته تا زمان معرفی ریلمی جی تی ۵ باقی مانده است. انتظار می‌رود که در این یک هفته، ریلمی برخی از ویژگی های کلیدی این گوشی هوشمند را منتشر کند. این تلفن هوشمند در کشور چین با دستگاه هایی مانند ردمی کی ۶۰ اولترا، وان پلاس ایس ۲ پرو و iQOO 11S رقابت خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه جهانی این دستگاه در دسترس نیست.

پوستر منتشر شده از سوی ریلمی

گزارش هایی وجود دارد که نشان می‌دهد Realme GT 5 از یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تامین کرده و حداکثر از ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x برخوردار خواهد بود.‌ گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد شد. این گوشی از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همان طور که در ابتدا اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی Realme GT5 دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX890 یه همراه لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین های اولترا واید و ماکرو این گوشی نیز وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت.

پوستر منتشر شده از سوی ریلمی

ریلمی بادز ایر ۵ با پشتیبانی از ANC معرفی خواهد شد 

همان طور که اشاره شد، ریلمی بادز ایر ۵ نیز در ۲۸ آگوست (در کشور چین) و در کنار Realme GT5 معرفی خواهد شد. البته این ایربادز در ۲۳ آگوست (۱ شهریور) و در کشور هند نیز معرفی می‌شود. مطابق با گزارش Thetechoutlook، از ویژگی های این محصول می‌توان به برخورداری از درایور های ۱۲.۴ میلی متری، قابلیت حذف نویز فعال تا ۵۰ دسی بل و پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد.

ریلمی GT5 به زودی با ۲۴ گیگابایت حافظه رم معرفی خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ریلمی چیست؟ آیا ما واقعا به ۲۴ گیگابایت حافظه رم در تلفن های هوشمند خود نیاز داریم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی