حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده و مشخصات ریلمی GT5 فاش شد: پشتیبانی از شارژر ۲۴۰ وات و ۲۴ گیگابایت رم

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

در فوریه ۲۰۲۳ بود که ریلمی جی تی ۳ معرفی شد. این دستگاه، یک پیشرفت مهم در صنعت گوشی های هوشمند بود. زیرا از شارژ سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کرد، که بالاترین توان شارژ در میان تلفن های هوشمند است. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که ریلمی در حال کار بر روی نسل آینده سری GT خود است. هم اکنون، تصویر زنده و مشخصات ریلمی GT5 به بیرون درز کرده است.

تصویر زنده ریلمی GT5، صفحه نمایش این گوشی را نشان می‌دهد

امروز صبح، Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو، تصویر زنده ریلمی GT5 را به اشتراک گذاشت. این دستگاه به طور رسمی در سالن E4 مرکز جدید نمایشگاه بین المللی شانگهای به نمایش گذاشته شده است. همان طور که در تصویر می‌توان مشاهده کرد، این دستگاه توسط یک قاب پوشانده شده و ظاهر آن به درستی قابل رویت نیست. این افشاگر اطلاعات، مشخصات Realme GT5 را نیز به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش فلت با وضوح 1.5K خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. صفحه نمایش GT5 فاقد براکت‌ پلاستیکی خواهد بود.

ریلمی جی تی ۵

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نیروی پردازشی مورد نیاز ریلمی جی تی ۵ زا تأمین خواهد کرد. این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۴ نانومتری نسل دوم TSMC تولید شده است. این چیپست دارای هسته قدرتمند Cortex-X3 (با حداکثر فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی Adreno 740 و مودم Snapdragon X70 5G است. ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند آینده ریلمی حداکثر از ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی، برخوردار خواهد بود. Realme GT5 احتمالا در دو مدل متفاوت عرضه خواهد شد. یک مدل دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل دیگر ظرفیت باتری کمتری (۴,۶۰۰ میلی آمپر) داشته، اما از شارژ سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Realme GT3 شارژر ۲۴۰ وات را به بازار جهانی آورد

انتظار می‌رود که سنسور اثر انگشت GT5 زیر صفحه نمایش قرار گیرد. زیرا احتمالا نمایشگر این تلفن هوشمند از نوع AMOLED خواهد بود. انتظار نمی‌رود که سنسور اثر انگشت این دستگاه با دکمه پاور، یکپارچه شود. وب‌سایت Myfixguide اشاره می‌کند که سایر مشخصات ریلمی جی تی ۵ مشابه نسل قبل خواهد بود. احتمالا این تلفن هوشمند آینده ریلمی در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره ریلمی GT5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی