حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT5 به زودی با ۲۴ گیگابایت حافظه رم معرفی خواهد شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

انتظار می‌رود که ریلمی GT5 به زودی در کشور چین معرفی شود. با نزدیک شدن به رونمایی این تلفن هوشمند، برخی از مشخصات آن در فضای مجازی منتشر شده است. گفته شده که این دستگاه در دو نسخه با دو نوع باتری متفاوت معرفی خواهد شد. هر کدام از این نسخه ها، قابلیت شارژ متفاوتی خواهند داشت. هم اکنون، مدیر کمپانی ریلمی با انتشار پستی در ویبو، تأیید کرده که Realme GT5 از ۲۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار است.

برخورداری ریلمی GT5 از رم ۲۴ گیگابایتی رسماً تأیید شده است

در پست به اشتراک گذاشته شده توسط مدیر کمپانی ریلمی، اشاره شده که GT5 از ۲۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده تا تجربه کاربری را بهبود بخشد. سری قبلی Realme GT حداکثر از ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار بود. ریلمی جی تی ۵، اولین گوشی هوشمندی نخواهد بود که با این میزان رم معرفی می‌شود. دیروز نیز، شیائومی گوشی Redmi K60 Ultra را با ۲۴ گیگابایت حافظه رم رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که تلفن های هوشمند وارد دوران رم ۲۴ گیگابایتی شده اند. آیا ما واقعا به این میزان رم در گوشی های خود احتیاج داریم؟

پست مدیر ریلمی در ویبو

انتظار می‌رود که ریلمی جی تی ۵ از ویژگی رم مجازی نیز، که با اندروید ۱۲ معرفی شده است، برخوردار باشد. برخی از مشخصات این تلفن هوشمند آینده ریلمی به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه در دو نسخه و با دو باتری متفاوت عرضه شود. یک نسخه از باتری۴,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری مدل دیگر، ۵,۲۰۰ میلی آمپر بوده و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که Realme GT5 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بود.

پوستر به اشتراک گذاشته شده

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، احتمالا گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند به ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده ریلمی از صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار باشد.

تصویر زنده و مشخصات ریلمی GT5 فاش شد: پشتیبانی از شارژر ۲۴۰ وات و ۲۴ گیگابایت رم

نظر شما درباره Realme GT5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی