حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه نهایی تست تا شدن گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر ریزر 40 اولترا: پیروزی با نماینده سامسونگ

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مقاومت، موتورولا

هفته پیش گزارش دادیم که کانال یوتیوبی Mrkeybrd یک پخش زنده چندروزه را به‌نمایش گذاشت که در طی آن نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ و موتورولا یعنی گلکسی زد فلیپ 5 و ریزر 40 اولترا در یک تست تا شدن مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا ادعای این دو شرکت مبنی‌بر میزان دوام آن‌ها بررسی شود. درحالی‌که نماینده موتورولا خیلی زود و تنها پس از 126266 تا به مشکل خورد، مدل رقیب با عبور از این مقدار، بالاخره پس از 401156 تا شدن از کار افتاد که بیش از دو برابر میزان ادعاشده توسط خود سامسونگ است.

نتیجه نهایی تست تا شدن گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر ریزر 40 اولترا

همان‌طور که گفته شد، گلکسی زد فلیپ 5 پس از 401156 تا شدن، مدل پیروز این نبرد بود. البته در طول مسیر مشکلاتی وجود داشت و تقریباً در نیمه راه (223 هزار تا) لولا توانایی خود را برای حفظ زوایای نیمه‌باز از دست داد. بااین‌حال، این گوشی تا مرز 400K تا به حرکت خود ادامه داد.

سامسونگ به‌طور رسمی فقط 200 هزار تا را تبلیغ می‌کند که این میزان نیز با استفاده از ماشین‌های آزمایشگاهی تأیید می‌شود. این شرکت اعلام می‌کند که مقدار 200 هزار بار تا شدن به معنی 100 بار تا در یک روز به مدت 5 سال است. به‌هرحال، Mrkeybrd توضیح می‌دهد که انجام آزمایش با دست روی تلفن سخت‌تر است، زیرا انسان‌ها تقریباً به‌اندازه ربات‌ها دقیق نیستند، ربات‌هایی که گوشی را با تراز کامل و حتی اعمال نیروی متفاوتی تا می‌کنند.

نتیجه نهایی تست تا شدن گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر ریزر 40 اولترا

نتیجه نهایی تست تا شدن گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر ریزر 40 اولترا

برای مقایسه، Razr 40 Ultra موتورولا خیلی زودتر شکست خورد و تنها در 126266 چرخه از بین رفت. این گوشی نیز بعد از حدود 44K تا شدن شروع به ایجاد مشکلاتی کرد. این درحالی است که موتورولا ادعا می‌کند که لولای ریزر تا 400 هزار تا را دوام می‌آورد که دو برابر آنچه سامسونگ ادعا می‌کند، است. بااین‌حال، در تست انسانی شاهد بودیم که گوشی موتورولا کمتر از یک‌سوم میزان ادعاشده این شرکت دوام آورد.

نظر شما درباره نتیجه نهایی تست تا شدن گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر ریزر 40 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی