حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر موتورولا ریزر 40 اولترا را به‌صورت زنده ببینید

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مقاومت، موتورولا

یوتیوبر فنی Mrkeybrd و تیمش درحال آزمایش مستقیم تست مقاومت مکانیزم تاشو گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ و ریزر 40 اولترا موتورولا هستند. در این آزمایش که هنوز هم به‌صورت زنده درحال پخش است، نماینده سامسونگ توانسته تا دست بالا را کسب کند و باید ببینیم تا انتهای تست وضعیت چگونه خواهد بود.

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر موتورولا ریزر 40 اولترا

هدف از این آزمایش تست مقاومت تا شدن بین دو گوشی جدید این است که ببینیم وقتی انسان آن‌ها را با دست تا می‌کند، در مقابل ماشینی که آن‌ها را صدها هزار بار در طول تست‌های آزمایشگاهی تا می‌کند، چقدر دوام می‌آورد.

این یوتیوبر در صفحه وب اختصاصی خود برای آزمایش می‌نویسد: «به‌نظر می‌رسد تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند فکر می‌کنند که مصرف‌کنندگان تحت تأثیر تبلیغات بالای 400 هزار تا قرار می‌گیرند که در یک محیط کنترل‌شده‌تر انجام می‌شود و به‌احتمال‌زیاد توسط دستگاهی طراحی شده است که گوشی‌های هوشمند را فقط به روشی که درنظرگرفته‌شده تا کند. اما ماشین‌ها انسان نیستند.»

برای اطلاع شما، Galaxy Z Flip 5 توسط شرکت صدور گواهینامه Bureau Veritas به‌طور رسمی 200 هزار بار تا شده است. درهمین‌حال، موتورولا هیچ جزئیات رسمی در مورد تعداد تا شدن‌هایی که ریزر 40 اولترا می‌تواند دوام بیاورد، به‌اشتراک نگذاشته است.

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر موتورولا ریزر 40 اولترا

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 5 دربرابر موتورولا ریزر 40 اولترا

هر دو گوشی تاشو کماکان به‌صورت زنده درحال تا شدن هستند تا مشخص شود کارکرد کدام دستگاه اول از همه به‌طور کامل مختل می‌شود.

البته همیشه این‌طور نیست که تست‌های آزمایشگاهی دوام بیشتری از تست‌های انسانی داشته باشند و به‌عنوان‌مثال، این یوتیوببر در وب‌سایت خود خاطرنشان می‌کند: «سال گذشته دیدیم که انسان‌ها Z Flip 3 را از محدودیت‌های اعلام‌شده سازنده‌اش عبور دادند تا حدود 418500 بار تا شود. امسال، زمانی که (امیدواریم) محدودیت‌های اعلام‌شده سازندگان را بار دیگر پشت سر بگذاریم، گوشی‌ها را در معرض آزمایش‌های متنوع‌تری شامل دما، آب، آزمایش سقوط و … قرار خواهیم داد.

آخرین به‌روزرسانی:

تست تا شدن دستی Motorola Razr Plus درمقابل Samsung Galaxy Z Flip 5 هنوز درحال انجام است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوشی Moto شروع به نشان دادن علائم شکستگی کرده است. به‌گفته‌ی یوتیوبرهایی که این آزمایش را انجام دادند، لولای جدید ریزر کمی بعد از 43 هزار بار تا شدن به مشکل خورده است. نمایشگر گوشی همچنان کار می‌کند اما ظاهراً لولا شکسته است.

شما می‌توانید ویدیو زنده تست مقاومت جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ و موتورولا را ازطریق این لینک در صفحه یوتیوب تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی