حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون 15 اپل فاش شد: 22 شهریور 1402

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

تقریباً یک سال از معرفی سری آیفون 14 توسط اپل می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون 15 می‌شنویم. اما چیزی که درحال‌حاضر مشخص نیست این است که اپل چه زمانی گوشی‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد. طبق اطلاعاتی که 9to5Mac مشاهده کرده است، سری آیفون 15 اپل درکنار اپل واچ سری 9 در هفته سوم سپتامبر و به‌طور دقیق‌تر در تاریخ 22 شهریور معرفی خواهند شد.

تاریخ معرفی آیفون 15 اپل

منابع متعددی که با این موضوع آشنا هستند به 9to5Mac گفته‌اند که اپراتورهای تلفن همراه از کارمندان می‌خواهند که در روز 13 سپتامبر به‌دلیل اعلامیه‌ای بزرگ برای گوشی‌های هوشمند مرخصی نگیرند. درحالی‌که این لزوماً به این معنی نیست که رویداد اپل در این تاریخ بزگزار خواهد شد، اما این شرکت به برگزاری رویداد معرفی آیفون‌های خود در حوالی همین تاریخ مشهور است.

درحالی‌که بیشتر معرفی‌های آیفون در روز سه‌شنبه اتفاق افتاده است، رویداد سال گذشته در روز چهارشنبه 7 سپتامبر برگزار شد. ازآنجایی‌که 13 سپتامبر نیز چهارشنبه است، ممکن است این تاریخی باشد که اپل رویداد ویژه خود را در ماه آینده برگزار می‌کند.

تاریخ معرفی آیفون 15

تاریخ معرفی آیفون 15

اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در تاریخ 13 سپتامبر معرفی کند، انتظار داریم پیش‌سفارش‌ها در روز جمعه، 15 سپتامبر و عرضه رسمی نیز یک هفته بعد در 22 سپتامبر آغاز شود. برای مقایسه، پیش‌فروش آیفون 14 در 9 سپتامبر و عرضه رسمی این سری نیز در 16 سپتامبر آغاز شد.

سال گذشته فروش آیفون 14 پلاس از 7 اکتبر به‌دلیل مشکلات عرضه آغاز شد. تأخیر مشابهی نیز در سال 2020 اتفاق افتاد که بر عرضه آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی تأثیر گذاشت. برخی تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که حداقل یکی از مدل‌های آیفون 15 ممکن است امسال به تعویق بیفتد، درحالی‌که برخی دیگر بر این باورند که فروش همه مدل‌های جدید با وجود «کمبود شدید» از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره تاریخ معرفی احتمالی سری آیفون 15 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی