حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 14 پرو پیش از گلکسی اس 24 اولترا اولین گوشی اندرویدی با فریم تیتانیومی خواهد بود

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

به‌گفته‌ی آیس یونیورس، گرایش به‌سمت گوشی‌های هوشمندی که از شاسی تیتانیومی استفاده می‌کنند، شروع به افزایش کرده است و جای تعجب نیست که حداقل در دنیای اندروید، بار دیگر نام یک شرکت چینی به‌عنوان اولین برند به‌چشم می‌خورد. ظاهراً شیائومی 14 پرو اولین گوشی اندرویدی جهان خواهد بود که به استفاده از فریم تیتانیومی روی می‌آورد. لازم‌به‌ذکر است که اپل پیش از تمامی برندها از تیتانیوم در شاسی سری آیفون 15 پرو خود استفاده خواهد کرد.

فریم تیتانیومی شیائومی 14 پرو

به غیر از شیائومی 14 پرو، Ice Universe لیستی از پرچمدارانی را که این شرکت قصد دارد در آینده عرضه کند نیز به‌اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که کل مجموعه شامل شیائومی 14، 14 پرو، 14 پرو پلاس و 14 اولترا است، بنابراین درمجموع چهار مدل از سری 14 شیائومی معرفی خواهد شد. تاکنون، گفته می‌شود که تنها مدل 14 پرو با بدنه تیتانیومی عرضه می‌شود. بااین‌حال، جای تعجب نخواهد بود که مدل‌های پیشرفته‌تر 14 پرو پلاس و 14 اولترا نیز به همین جنس بدنه مجهز شوند.

به‌خاطر داشته باشید که هر دو مدل آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس طبق شایعات از تیتانیوم درجه 5 برخوردار هستند که خواص برتری نسبت‌به فولاد ضدزنگ و آلومینیوم دارد. متأسفانه این ماده گران‌تر از دو مورد دیگر است، بنابراین سازندگان فعلاً از استفاده از آن خودداری کرده‌اند.

فریم تیتانیومی شیائومی 14 پرو

فریم تیتانیومی شیائومی 14 پرو

بااین‌حال، با عرضه مدل تیتانیومی اپل واچ اولترا، انتظار می‌رود این ماده به‌طور گسترده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها مورداستفاده قرار گیرد. همچنین شایعه شده است که سامسونگ تیتانیوم را به‌طور انحصاری برای گلکسی اس 24 اولترا می‌آورد، به این معنی که اگر هیچ گوشی هوشمند اندرویدی دیگری از آن استفاده نکند، این پرچمدار تنها پس از شیائومی 14 پرو، به کنار گذاشتن شاسی آلومینیومی روی می‌آورد.

انتظار می‌رود شیائومی نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود را تا اواخر سال جاری میلادی معرفی کند. دسته اول این گوشی‌ها در سه مدل شامل 14، 14 پرو و 14 پرو پلاس ارائه می‌شوند و مدل آخر یعنی 14 اولترا چند ماه بعد و در سال آینده معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره فریم تیتانیومی شیائومی 14 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی