حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده تبلت ردمی پد ۲ شیائومی فاش شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

طبق گزارش ها، ردمی در حال کار بر روی نسل دوم تبلت های خود است. این تبلت در اوایل ماه جاری میلادی، موفق به دریافت گواهینامه 3C شد. در حال حاضر اما تبلت ردمی پد ۲ موفق به دریافت تاییدیه Safety Korea شده و این گواهی، تصویر زنده دستگاه مذکور را نشان می‌دهد.

تصویر زنده تبلت ردمی پد ۲ برخی از جزئیات طراحی این دستگاه را فاش می‌کند

تبلت آینده ردمی با شماره مدل 23073RPBFL در پایگاه داده Safety Korea ظاهر شده است. این گواهینامه، تصویر زنده تبلت ردمی پد ۲ شیائومی را نشان می‌دهد. این دستگاه به طور افقی قرار گرفته و دوربین سلفی آن بر روی قاب بالا نمایشگر دیده می‌شود. دکمه پاور نیز بر روی لبه سمت چپ فریم تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که طراحی جلوی ردمی پد ۲ مشابه نسل قبل خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که طراحی پنل پشتی این دستگاه، متفاوت از Redmi Pad باشد‌. تصویر فاش شده نشان می‌دهد که این تبلت دارای ابعاد ۱۰.۵ در ۷ اینچ است.

تصویر زنده Redmi Pad 2

منبع این گزارش اشاره می‌کند که این تبلت آینده ردمی موفق به دریافت تاییدیه TUV شده است. ماه گذشته میلادی بود که Redmi Pad 2 گواهینامه FCC را دریافت کرد. این گواهی نشان داد که تبلت مذکور در نسخه های ۴ گیگابایت رم + ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، عرضه خواهد شد. همچنین فاش شده است که این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهد بود.

ردمی پد ۲ در میان داده های Safety Korea

گفته می‌شود که ردمی پد آینده احتمالا دارای صفحه نمایش حدود ۱۰ اینچی خواهد بود. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نمایشگر دستگاه از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن 2K به همراه رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ به همراه رم LPDDR4x، برای این تبلت در نظر گرفته شده است. Redmi Pad 2 از باتری پرظرفیت ۸,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی و دوربین موجود در قاب پشتی این تبلت وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهند داشت.

شیائومی پد ۶ مکس و ردمی پد ۲ موفق به دریافت گواهی 3C شدند

نظر شما درباره این تبلت آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی