حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بتا One UI 6.0 مبتنی‌بر اندورید 14 برای سری گلکسی اس 23 را احتمالا 11 مرداد منتشر می‌کند

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۴، سامسونگ

سامسونگ قصد دارد ماه آگوست را با استقبال از صاحبان سری پرچمدار گلکسی S23 خود آغاز کند. با توجه به اسکرین‌شاتی که از صفحه پشتیبانی مشتریان سامسونگ آلمان منتشر شده است، برنامه بتا One UI 6.0 سری گلکسی اس 23 از تاریخ 2 آگوست/11 مرداد آغاز می‌شود و پس از آن نیز یک برنامه بتا برای گلکسی A34 و گلکسی A54 در 9 آگوست منتشر خواهد شد.

بتا One UI 6.0 سامسونگ

در ابتدا انتظار می‌رفت که برنامه بتای گلکسی اس 23 در هفته سوم جولای منتشر شود که این اتفاق نیفتاد. اما همان‌طور که حدس زده بودیم، به‌نظر نمی‌رسد که سامسونگ کارها را خیلی به تأخیر بیاندازد که این امر با صفحه پشتیبانی که اخیراً فاش شده است، تأیید می‌شود.

بااین‌حال، جای تعجب است که سامسونگ اندروید 14 و One UI 6.0 بتا را برای دارندگان گلکسی A34 و گلکسی A54 بلافاصله پس از سری گلکسی S23 می‌آورد. این شرکت به‌طور سنتی قبل از اینکه به سراغ گوشی‌های میان‌رده برود، برنامه بتا را برای پرچمداران گذشته خود باز می‌کند. البته این اقدام نیز رویه خوبی است که می‌بینیم سامسونگ به‌جای تمرکز بر گوشی‌های قدیمی، به دستگاه‌های میان‌رده جدید گلکسی توجه بیشتری می‌کند.

بتا One UI 6.0 سامسونگ

بتا One UI 6.0 سامسونگ

ما همچنین نمی‌دانیم که سامسونگ چه زمانی قصد دارد One UI 5.1.1 را برای دستگاه‌های خود منتشر کند. نسخه بتای One UI 5.1.1 برای گلکسی زد فولد 4 و گلکسی تب اس 8 در اوایل جولای منتشر شد و اکنون که گلکسی زد فولد 5، زد فلیپ 5 و تب اس 9 به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند، سامسونگ ممکن است درنهایت به‌روزرسانی رابط کاربری 5.1.1 برای گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط خود را در آینده نزدیک ارائه کند.

اما مشخص نیست که انتشار نسخه عمومی به‌روزرسانی One UI 5.1.1 چه زمانی آغاز می‌شود. همچنین باید دید که آیا سری گلکسی S23 قبل از انتشار نسخه بتای One UI 6.0، به‌روزرسانی One UI 5.1.1 را دریافت می‌کند یا خیر.

دیدگاه شما پیرامون برنامه بتا OneUI 6.0 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی