حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس با طعنه‌ای به سامسونگ اسم گوشی تاشو خود را تلویحا تایید کرد؟

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

چند هفته پیش در ترنجی خواندیم که احتمالا اسم گوشی تاشو وان پلاس باید OnePlus Open باشد. همزمان با رونمایی سامسونگ از گوشی‌های تاشو جدیدش، یک توییت (یا همان چیزی که حالا به آن Xeet می‌گویند) طعنه‌دار از وان پلاس منتشر شده است. به نظر ما وان پلاس با طعنه‌ای به سامسونگ اسم گوشی تاشو خود را تلویحا تایید می‌کند.

اسم گوشی تاشو وان پلاس

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا به گوشی تاشو می‌گوییم “تا”شو؟! چرا نمی‌گوییم “باز” شو؟ شاید چون قسمت سخت ماجرا “تا” کردن یک گوشی سلب باشد!

بر همین اساس، یک توییت بسیار خلاصه و جذاب از وان پلاس و تقریبا همزمان با رونمایی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ منتشر شده است. می‌توانید تصویر این توییت را اینجا ببینید:

حساب رسمی OnePlus در X (یا همان توییتر) گفته:

زمانی که بقیه “تا” می‌کنند ما “باز” می‌کنیم!

این یک بازی هوشمندانه با Fold و Open است. شایعات قبلی به ما می‌گفتند که اسم گوشی تاشو وان پلاس احتمالا OnePlus Open باشد. عبارت Fold هم ابتدا توسط سامسونگ استفاده شد اما بعدا شیائومی و دیگران هم از آن استفاده کردند.

حالا به نظر می‌رسد که وان پلاس با این طعنه جالب همزمان که به سامسونگ طعنه زده، اسم گوشی تاشو جدید خود را همراه با فلسفه نام‌گذاری آن، در ذهن مخاطب جا می‌اندازد.

با توجه به تاریخ احتمالی معرفی، OnePlus Open برای نیمه دوم سال 2023 برنامه‌ریزی شده است، بنابراین باید در ماه‌ها و هفته‌های آینده شاهد اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه باشیم. چندی پیش، مشخصات گوشی تاشو وان پلاس فاش شد که از یک دستگاه توانمند با امکانات پیشرفته حکایت داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید به گوشی‌های تاشو باید بگوییم “تاشو” یا “بازشو” ؟! نکته‌سنجی تیم بازاریابی وان پلاس نیز قابل توجه است!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)