حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی MatePad 11.5 (2023) با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، هواوی

تبلت هواوی (MatePad 11.5 (2023 در مالزی معرفی شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه به زودی برای عرضه در بازار های دیگر معرفی شود. این تبلت در چین نیز رونمایی شده است. هواوی میت پد ۱۱.۵ (۲۰۲۳) از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و باتری پرظرفیت ۷,۷۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. صفحه نمایش این تبلت رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه از سیستم عامل HarmonyOS 3.1 برخوردار است.

تبلت هواوی (MatePad 11.5 (2023 از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار است

همان طور که از نام تبلت هواوی MatePad 11.5 (2023) پیداست، از یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی بهره می‌برد. نمایشگر این محصول وضوح ۱۴۴۰ در ۲۲۰۰ پیکسل داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۳.۲ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش دارای گواهینامه TÜV Rheinland است. این تبلت با قلم Huawei M-Pencil (نسل دوم) سازگار خواهد بود.

MatePad 11.5 (2023)

هواوی میت پد ۱۱.۵ اینچی ۲۰۲۳ دارای بدنه ای تمام فلزی با ضخامت 6.85 میلی متر و وزن ۴۹۹ گرم است. این محصول در رنگ های آبی، نقره ای مات و خاکستری قابل تهیه خواهد بود. تراشه ۴ نانومتری Snapdragon 7 Gen 1 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را بر عهده دارد. این محصول دارای ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی در قاب پشتی این دستگاه تعبیه شده است. دوربین سلفی آن نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد.

تبلت Huawei MatePad 11.5 (2023) به طور پیش‌فرض از سیستم عامل HarmonyOS 3.1 استفاده می‌کند. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۷,۷۰۰ میلی آمپری بهره می برد. ادعا می‌‌شود که این تبلت می‌تواند ۳۷ روز در حالت آماده به کار بماند. میت پد ۱۱.۵ اینچی ۲۰۲۳ از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای ۴ اسپیکر بوده و الگوریتم صوتی ارتقا یافته Histen8.1 استفاده می‌کند. این محصول می‌تواند صدایی به بلندی ۸۲ دسی بل تولید کند‌.

قیمت میت پد ۱۱.۵ اینچی ۲۰۲۳

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نسخه «soft version» این تبلت در چین عرضه شده که دارای انواع فناوری های محافظت از چشم است. قیمت این نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی معادل ۱,۸۹۹ یوآن (۲۶۴ دلار) است. نسخه استاندارد MatePad 11.5 2023 قیمتی معادل ۱,۶۹۹ یوآن (۲۳۶ دلار) دارد.

هواوی MatePad Air با تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر 11.5 اینچی 144Hz 2.8K معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی