حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل وان پلاس ۱۲ فاش شد: اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری پرظرفیت

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

یک افشاگر قابل اعتماد اطلاعات به نام Onleaks، مشخصات کامل وان پلاس ۱۲ را به اشتراک گذاشته است. هفته گذشته نیز رندر های این تلفن هوشمند منتشر شده بود. این دستگاه در ماه دسامبر سال جاری میلادی (اواسط آذر تا اوایل دی) به عنوان جانشین OnePlus 11 معرفی خواهد شد.

مشخصات کامل وان پلاس ۱۲ فاش شد: استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی 2K

مشخصات کامل وان پلاس ۱۲ فاش شده است. این گوشی هوشمند از همان صفحه نمایش AMOLED خمیده ۶.۷ اینچی با وضوح 2K استفاده خواهد کرد. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO را در اختیار کاربران می‌گذارد. رندر های این دستگاه نشان می‌دهد که دوربین سلفی آن درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش OnePlus 12 حاشیه های کمی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند پرچمدار از همان طراحی نسل قبل پیروی کرده و تغییرات جزئی داشته باشد.

OnePlus 12

گفته می شود که وان پلاس ۱۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود. دوربین اولترا واید این گوشی نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین تله فوتو آن از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین تله فوتو از لرزشگیر اپتیکال بهره مند بوده و زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین های OnePlus 12 با همکاری Hasselblad توسعه خواهند یافت.

OnePlus 12

گفته می‌شود که وان پلاس ۱۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار است. انتظار می‌رود که این تراشه پرچمدار کوالکام در ماه اکتبر معرفی شود. مطابق با گزارش Gizmochina، احتمالا گران قیمت ترین نسخه OnePlus 12 از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند آینده وان پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. OnePlus 11 از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. وان پلاس ۱۲ به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۴ مجهز خواهد بود.

تاریخ معرفی وان پلاس Open احتمالا 7 شهریور خواهد بود: وان پلاس 12 در اواخر پاییز

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی