حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی MIUI 15 تنها از برنامه‌های 64 بیتی پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

صنعت فناوری به‌سمت اکوسیستم‌هایی با پشتیبانی تنها از اپلیکیشن‌های 64 بیتی حرکت می‌کند و MIUI 15 آتی شیائومی نیز ممکن است همین کار را انجام دهد. گزارش شده است که MIUI 15 می‌تواند رابط کاربری با میزبانی این معماری برنامه در گوشی‌های هوشمند شیائومی باشد.

برنامه‌های 64 بیتی شیائومی MIUI 15

Xiaomiui گزارش می‌دهد که MIUI 15 پشتیبانی از برنامه‌های 32 بیتی در گوشی‌های شیائومی را متوقف می‌کند. این موضوع به‌طور مناسب منجر به فعال کردن الزامات برنامه 64 بیتی در نسخه بعدی رابط کاربری این شرکت می‌شود.

گوگل، هواوی و سایر شرکت‌ها هم‌اکنون معماری اپلیکیشن‌های 64 بیتی را در اکوسیستم اپلیکیشن خود اجرا می‌کنند. ازآنجایی‌که شیائومی سیستم‌عامل اندروید را اجرا کرده و از چیپست‌های مبتنی‌بر ARM را نیز استفاده می‌کند، باید قوانین مشابهی را نیز اعمال کند و قبلاً اعلام کرده است که همه برنامه‌های خود را به نسخه‌های 64 بیتی تبدیل کرده است.

برنامه‌های 64 بیتی شیائومی MIUI 15

برنامه‌های 64 بیتی شیائومی MIUI 15

برنامه‌های 64 بیتی عملکرد بهتری نسبت‌به برنامه‌های 32 بیتی ارائه می‌دهند. از مزایای آن می‌توان به بارگذاری سریع منابع، تجربه کاربری بهینه و مصرف انرژی کمتر اشاره کرد.

با پذیرش معماری 64 بیتی، گوگل به‌دنبال استفاده از چندین مزیت ازجمله بهبود عملکرد، افزایش امنیت و استفاده بهتر از حافظه است. بااین‌حال، این تغییر همچنین به این معنی است که دستگاه‌هایی مانند Pixel 7 و گوشی‌های جدیدتر دیگر از برنامه‌های 32 بیتی پشتیبانی نمی‌کنند که منجر به تجربه کاربری ساده‌تر و کارآمدتر می‌شود.

هموار کردن راهی برای تطبیق برنامه‌های 64 بیتی در دستگاه‌های شیائومی با MIUI 15 آینده، لایه جدیدی از تجربه کاربری را برای گوشی‌های این شرکت اضافه می‌کند. در‌حالی‌که شیائومی هنوز به‌طور رسمی جزئیات کامل سازگاری رابط کاربری آینده خود را تأیید نکرده است، پذیرش فناوری 64 بیتی توسط گوگل نشان‌دهنده تعهد آن‌ها به ماندن در خط مقدم نوآوری موبایل است.

در پایان، انتقال به سمت سازگاری کامل برنامه‌های 64 بیتی در MIUI 15 نشان‌دهنده تمایل صنعت به اتخاذ معماری پیشرفته‌تر برای عملکرد و امنیت بیشتر است. همان‌طور که تکنولوژی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، کاربران می‌توانند منتظر یک تجربه تلفن همراه کامل باشند که دستگاه‌های آن‌ها در یک چشم‌انداز دیجیتالی همیشه درحال تغییر مرتبط و توانا باقی می‌مانند.

دیدگاه شما پیرامون پشتیبانی تنها از برنامه‌های 64 بیتی در MIUI 15 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی