حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی نوبیا Z50S Pro با تأیید برخی جزئیات آن مشخص شد: 29 تیر 1402

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

برند نوبیا متعلق‌به ZTE درحال آماده شدن برای معرفی یک گوشی پرچمدار جدید با نام Z50S Pro می‌باشد و اکنون به‌صورت رسمی تأیید شده است که این دستگاه در تاریخ 20 جولای/29 تیر رونمایی خواهد شد. پوسترهای تیزر نشان می‌دهد که ZTE لنز اصلی 35 میلی‌متری را که در مدل nubia Z50 استفاده شده بود، به‌همراه یک لنز 7 عنصری جدید در این دستگاه به‌روز خواهد کرد.

تاریخ معرفی نوبیا Z50S Pro

فهرست اخیر Geekebch نشان داد که این دستگاه به چیپست Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که دارای هسته اصلی Cortex-X3 اورکلاک‌شده با فرکانس 3.36 گیگاهرتز است. این دستگاه همچنین دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود و احتمالاً اندروید 13 با ZTE MyOS 13 را اجرا می‌کند.

تاریخ معرفی نوبیا Z50S Pro

تاریخ معرفی نوبیا Z50S Pro

لیست قبلی در گواهی 3C چین، به شارژ سیمی 80 واتی این گوشی اشاره داشت که با Nubia Z50 سال گذشته مطابقت دارد. همچنین پوسترهای به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط ZTE نشان می دهد که Nubia Z50S Pro دارای یک لنز اصلی ارتقایافته 35 میلی‌متری 7 عنصری است که در مدل Z50 نیز یافت می‌شود. پوسترها جزئیات بیشتری از دستگاه آینده را نشان نمی‌دهند. بااین‌حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این برند تیزرهای بیشتری را در روز منتهی به رویداد معرفی به‌اشتراک بگذارد.

به‌گفته‌ی مدیرعامل این شرکت، گوشی هوشمند موردبحث در واقع دارای یک ماژول دوربین به اندازه یک “سکه یک دلاری” (احتمالاً ایالات‌متحده) خواهد بود. بنابراین می‌توان به استفاده از یک سیستم دوربین پیشرفته در این گوشی امیدوار بود.

نظر شما درباره تاریخ معرفی Nubia Z50S Pro و مشخصات این گوشی پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی