حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات نوبیا Z50S Pro در پوستر هایی به اشتراک گذاشته شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوبیا

طراحی و مشخصات نوبیا Z50S Pro در پوستر هایی به اشتراک گذاشته شد. چند روز پیش نیز این برند زیر مجموعه ZTE، یعنی نوبیا، اعلام کرد که گوشی هوشمند Z50S Pro در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) معرفی خواهد شد. هر چه به تاریخ رونمایی نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر می‌شود.

نوبیا Z50S Pro دارای طراحی جذابی خواهد بود

ابتدا به سراغ طراحی و صفحه نمایش نوبیا Z50S Pro می‌رویم. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش Super Retina با وضوح 1.5K برخوردار خواهد بود. صفحه نمایش این دستگاه از فناوری «محافظت از چشم» بهره می‌برد. هم اکنون می‌دانیم که دوربین سلفی این گوشی هوشمند در‌ون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد. قاب پشتی Nubia Z50S Pro دارای بافت پشتی دوگانه متفاوت است. قسمتی از قاب پشتی این دستگاه از جنس چرم بوده و قسمت دیگر از سرامیک برخوردار است. ماژول دوربین این گوشی هوشمند نیز به طور کلاسیک طراحی شده است.

پوستر جدید Nubia Z50S Pro

ماژول دوربین Z50S Pro از سه لنز تشکیل شده است. یک لنز و سنسور جدید سفارشی ۳۵ میلی متری با دیافراگم بزرگ در ماژول دوربین تعبیه شده که حساسیت به نور را تا ۵۶ درصد افزایش می‌دهد. گفته می‌شود که به لطف این دیافراگم باز، میزان ورودی نور نیز تا ۳۴ درصد افزایش پیدا کرده است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند دارای یک لنز اپتیکال حرفه‌ای 1G+6P خواهد بود. Nubia Z50S Pro از نسخه اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند. این چیپست، دارای هسته قدرتمند Cortex-X3 با فرکانس بالا ۳.۳۶ گیگاهرتز است. سایر مشخصات نسخه اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 2، با نسخه استاندارد، یکسان است. این تلفن هوشمند آینده نوبیا از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

Nubia Z50S Pro

Nubia Z50S Pro

مطابق با گزارش Myfixguide، این تلفن هوشمند دارای خنک کننده VC و ۹ سنسور تشخیص دمای NTC بوده که می‌تواند دمای بدنه گوشی را تشخیص داده و و به صورت پویا استراتژی خنک کننده خود را تنظیم کند. Nubia Z50S Pro در تاریخ ۲۰ جولای و در ساعت ۲ بعد از ظهر (به وقت محلی چین) معرفی خواهد شد.

نوبیا Z50S Pro با سنسور 1 اینچی در لنز 35 میلی‌متری و نسخه اورکلاک اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی