حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nothing Phone (2) با ۱۲ گیگابایت رم در گیک بنچ مشاهده شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

می‌دانیم که گوشی هوشمند Nothing Phone (2) در ۱۱ جولای (۲۰ تیر) معرفی خواهد شد. هم اکنون این تلفن هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. استفاده از این تراشه تعجب آور نیست، زیرا در ماه می کارل پی، مدیر عامل ناتینگ، استفاده از این تراشه را تأیید کرده بود. وی حتی به علت استفاده از تراشه مذکور در Nothing Phone (2) نیز اشاره کرده بود.

گوشی Nothing Phone (2) دو بار در گیک بنچ مشاهده شده است

گوشی Nothing Phone (2) در میان داده های بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. بنچمارک مذکور نشان می دهد که این تلفن هوشمند از سیزدهمین نسخه اندروید و ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. این دستگاه در اولین اجرا، در تست های تک و چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز ۱۷۳۳ و ۴۲۰۷ را کسب کرد. این گوشی دفعه دیگری نیز در گیک بنچ حاضر شده و امتیاز ۱۷۳۹ و ۳۹۸۳ را کسب کرده است.

ناتینگ فون ۲ در گیک بنچ

ناتینگ فون ۲ در گیک بنچ

کمپانی ناتینگ هنوز به طور رسمی بسیاری از مشخصات Phone (2) را تأیید نکرده است. اما این برند برخی از مشخصات تلفن هوشمند مذکور را به اشتراک گذاشته است. همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و باتری نسبتاً پرظرفیت ۴,۷۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. اخیراً مارکز براونلی، یوتوبر معروف صاحب چنل MKBHD، طراحی Nothing Phone (2) و رابط Glyph این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

گفته می‌شود که طراحی قاب پشتی و صفحه نمایش Nothing Phone (2) فلت خواهد بود. همانند نسل قبل نوار های LED بر روی قاب پشتی این تلفن هوشمند، خودنمایی می‌کند. Nothing این بار بیش از دو برابر مناطق LED را افزایش داده است و از ۳۳ LED استفاده کرده است. دوربین سلفی این دستگاه در یک پانچ هول کوچک و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید قابل تهیه باشد.

تیزر رسمی ناتینگ نمایی از جلو و پشت Nothing Phone (2) را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ناتینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی