حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی Nothing Phone 2 در دو رنگ سفید و خاکستری منتشر شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند ناتینگ قرار است گوشی هوشمند Nothing Phone 2 خود را در تاریخ 20 تیرماه به‌صورت رسمی معرفی کند. روز گذشته، ازطریق ویدیوی MKBHD نگاهی به رابط LED جدید Glyph این دستگاه انداخیتم. اکنون، یک افشاگری جدید تصاویر رسمی و رندرهای مطبوعاتی Nothing Phone 2 را در هر دو رنگ سفید و خاکستری و همچنین از تمامی زوایای آن نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی Nothing Phone 2

درحالی‌که Nothing اخیراً طراحی پشتی Phone 2 را در توییتر به‌اشتراک گذاشته است و یوتیوبر MKBHD نیز ویدیویی را منتشر کرده است که در مورد تغییرات ظاهری این دستگاه صحبت می‌کند، تصاویر جدید که توسط افشاگر مشهور، Evan Blass، منتشر شده است، تمامی جنبه‌های طراحی این گوشی را از تمامی زوایای آن نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی Nothing Phone 2

تصاویر رسمی Nothing Phone 2

این تصاویر به‌خوبی حاشیه نمایشگر یکسان در طرفین و سوراخ نمایشگر مرکزی، دوربین دوگانه با چینش عمودی و خمیدگی جزئی لبه‌های گوشی در پنل پشتی را نشان می‌دهد.

آرایش LED جدید پنل پشتی این گوشی که رابط Glyph نامیده می‌شود، در اینجا به‌طور کامل نمایش داده شده است. Nothing این بار بیش از دو برابر مناطق LED را افزایش داده است و از 33 LED به‌جای 12 که در Nothing Phone 1 استفاده شده بود، بهره می‌برد. این به کاربران کنترل بیشتری بر رابط نوری آن می‌دهد.

این تصاویر همچنین رابط کاربری صفحه اصلی Nothing Phone 2 را نشان می‌دهد. این دستگاه قرار است نسخه جدید سیستم‌عامل Nothing را با نام Nothing OS 2.0 ارائه کند. تصاویر در اینجا تغییراتی مانند حرکت ساعت به سمت چپ در نوار وضعیت، ویجت‌های جدید و تغییر حالت Do Not Disturb را نشان می‌دهند.

ما تاکنون اطلاعات فراوانی را در مورد Nothing Phone 2 کسب کرده‌ایم، ازجمله جزئیات در مورد مشخصات فاش‌شده و تأیید شده این دستگاه مانند استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1.

دیدگاه شما پیرامون تصاویر رسمی Phone 2 در ردو رنگ سفید و خاکستری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی