حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ردمی پد ۲ با اسنپدراگون ۶۸۰ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی

انتظار می‌رود که جانشین ردمی پد در چند ماه آینده معرفی شود. تبلت آینده ردمی به تازگی گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده است. در حال حاضر نیز، تبلت ردمی پد ۲ با شماره مدل 23073RPBFC، در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. لیست بنچمارک مذکور، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را نشان می‌دهد. همراه ترنجی بمانید تا نگاهی به امتیازات و مشخصات Redmi Pad 2 بیندازیم.

تبلت ردمی پد ۲ حداکثر از ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است

تبلت ردمی پد ۲ پس از پشت سر گذاشتن تست های تک هسته ای، موفق به کسب امتیاز ۴۱۵ شده است. این دستگاه در بخش تست چند هسته ای گیک بنچ امتیاز ۱,۴۱۱ را ثبت کرده است. فهرست این بنچمارک نشان می‌دهد که Redmi Pad 2 به تراشه هشت هسته ای مجهز خواهد شد. ۴ هسته پردازنده مرکزی این تراشه فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر نیز فرکانس ۱.۹۰ گیگاهرتز دارند.

نتایج بنچمارک Geekbench ردمی پد ۲

لیست گیک بنچ نشان می‌دهد که تراشه به کار گرفته شده در این تبلت آینده ردمی دارای اسم رمز Bengal است. هم اکنون می‌دانیم که Redmi Pad 2 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تأمین خواهد کرد. این همان چیپستی است که در Oppo Pad Air استفاده شده بود. ردمی پد که در سال گذشته میلادی عرضه شد، به تراشه مدیاتک هلیو جی ۹۹ مجهز شده بود. در حقیقت استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در ردمی پد ۲، نوعی پسرفت محسوب می شود.

طبق لیست بنچمارک Geekbench، تبلت ردمی پد ۲ به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. این دستگاه به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. لیست تاییدیه FCC نشان داده بود که Redmi Pad 2 در سه نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، عرضه می‌شود. لیست گواهینامه مذکور همچنین تأیید می‌کند که این دستگاه به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 14 برخوردار است.

مشخصات تبلت ردمی پد ۲ شیائومی لو رفت

چندی پیش مشخصات کلیدی ردمی پد ۲ فاش شد. طبق اطلاعات منتشر شده و همان طور که Mysmartprice اشاره می کند، انتظار می‌رود که این تبلت آینده ردمی از صفحه نمایش ۱۰.۹۵ اینچی ۹۰ هرتزی با وضوح 2K برخوردار باشد. گفته می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی آن نیز از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

نظر شما درباره این تبلت آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی