حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G42 با ظاهری آشنا و پیش از معرفی دیده شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، نوکیا

هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم گوشی‌های نوکیا G42 و G310 5G در راه هستند. هر چه به رونمایی از این دستگاه نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. به تازگی نوکیا G42 با ظاهری آشنا و پیش از معرفی دیده شده است.

طراحی نوکیا G42

بر اساس رندرهای مطبوعاتی که به صورت غیررسمی منتشر شده، Nokia G42 5G در دو رنگ بنفش و مشکی در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای یک قاب با لبه‌های خمیده است. یک مجموعه دوربین اصلی سه‌گانه به همراه ماژول روی این قاب قرار می‌گیرند.

در قسمت جلو، حاشیه‌های قابل‌توجه، ناچ قطره‌طور و حاشیه پایین قابل توجهی دیده می‌شود.

نوکیا G42

نوکیا G42

این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و به گونه ای است که به راحتی قابل تعمیر باشد. اشاره شده که Nokia G42 5G از QuickFix پشتیبانی می کند و کاربران را قادر می سازد دستورالعمل ها و قطعات یدکی دقیق را مستقیماً از iFixit خریداری کنند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد قطعاتی مانند صفحه نمایش، درگاه شارژ یا باتری را خودشان تعویض کنند.

مشخصات احتمالی نوکیا جی ۴۲

احتمالا نوکیا G42 5G دارای یک صفحه نمایش LCD در اندازه 6.56 اینچی با وضوح 1612 در 700 پیکسل است. این پنل ۹۰ هرتز بوده و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه قفل خواهد بود.

رزولوشن دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق هستند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

گوشی نوکیا G42 5G دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و سیستم عامل اندروید 13 است. در نهایت گفته می شود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

گفته می‌شود که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 480+ 5G وارد بازار می شود. این گوشی 4 یا 6 گیگابایت رم خواهد داشت. احتمالا قیمت آن حدود 268 یورو باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)