حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل زنفون 10 ایسوس به‌همراه قیمت این گوشی کامپکت فاش شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

همان‌طور که ایسوس در اواسط ماه گذشته تأیید کرد، این شرکت قصد دارد نسل بعدی گوشی هوشمند زنفون خود با نام 10 Zenfone را در تاریخ 29 ژوئن/8تیر به‌صورت رسمی معرفی کند. همچنین حدود یک هفته پیش، تصاویر رسمی این گوشی کامپکت به‌طور کامل منتشر شد که طراحی نهایی آن را در رنگ‌های مختلف نشان می‌داد. اکنون، مشخصات کامل ایسوس زنفون 10 به‌همراه قیمت این گوشی هوشمند فاش شده است که با 750 دلار، کمی کاهش قیمت نسبت‌به زنفون 9 دارد.

مشخصات کامل و قیمت زنفون 10 ایسوس

رندرهایی که توسط WinFuture ارائه شده‌اند، ASUS Zenfone 10 را از تمامی جهات آن نشان می‌دهد. در تصاویر، ما به‌خوبی هر پنج رنگ این دستگاه که شامل مشکی، خاکستری، سبز، قرمز و سفید می‌باشد را داریم. همچنین یک نمای نزدیک از نمایشگر دریافت می‌کنیم که شایعه شده بود 6.3 اینچ است، اما ASUS بعداً تأیید کرد که نمایشگر این گوشی کماکان در ابعاد 5.9 اینچی باقی می‌ماند.

سازنده تایوانی با طراحی Zenfone 10 تغییراتی زیادی را نسبت‌به نسل گذشته این گوشی اعمال نکرده است. به‌جز تغییرات جزئی، طراحی آن از مدل قبلی خود فاصله زیادی ندارد. حتی دوربین سلفی را در گوشه بالا سمت چپ نگه داشته و مطابق رویه اکثر شرکت‌ها،‌ آن را به مرکز نمایشگر منتقل نکرده است.

جک صدا در ایسوس زنفون 10

جک صدا در ایسوس زنفون 10

اگر نگران بودید که ایسوس سرانجام در سال 2023 جک هدفون را حذف کند، پس این رندرها خبر خوبی برای شما دارند. یک عکس از بالای گوشی تأیید می‌کند که پورت 3.5 میلی‌متری صدا هنوز وجود دارد. درمیان گوشی‌های پرچمدار حال‌حاضر، تنها زنفون 10 ایسوس و اکسپریا 1 V سونی از این قابلیت بهره می‌برند.

ایسوس تأیید کرده است که گوشی آینده این شرکت دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، قابلیت شارژ بی‌سیم و لرزشگیر هیبریدی شش محوره گیمبال 2.0 برای بهبود لرزش تصاویر خواهد بود.

خارج از آنچه تأیید شده است، انتظار می‌رود این گوشی 16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی ارائه دهد. علاوه‌بر این، ایسوس ممکن است قیمت Zenfone 10 را در وب‌سایت تست دوربین خود 749 دلار اعلام کرده باشد که در زمان عرضه، این گوشی را 50 دلار ارزان‌تر از Zenfone 9 می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات زنفون 10 ایسوس و قیمت این گوشی کامپکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی