حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی زنفون 10 ایسوس در رنگ‌بندی متنوع فاش شد

نوشته

10 ماه قبل | یک دیدگاه | ایسوس، رندر

اخیرا تصاویر رسمی گوشی کامپکت پرچمدار آینده ایسوس با نام زنفون 10 به‌صورت آنلاین فاش شده است که پنج رنگ مختلف از آن را به‌نمایش می‌گذارد. طبق این تصاویر، طراحی این گوشی هوشمند شباهت فراوانی به مدل قبلی خود دارد، با دو لنز دوربین بزرگ و حک عبارت Asus ZenFone در پنل پشتی دستگاه.

تصاویر رسمی ایسوس زنفون 10

ایسوس ZenFone 10 برای معرفی جهانی در تاریخ 29 ژوئن/8تیر برنامه‌ریزی شده است. در ایالات متحده، این گوشی ممکن است با قیمت 749 دلار عرضه شود، چیزی که مطمئناً بر اساس مناطق جغرافیایی متفاوت خواهد بود. لیست اخیر Geekbench تأیید می‌کند که پرچمدار ایسوس از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. حال اکنون، به‌لطف افشاگر مشهور Evan Blass، ما اولین نگاه خود را به طراحی و رنگ‌های ZenFone 10 شامل مشکی، آبی، قرمز، سفید و سبز می‌اندازیم.

ازنظر ظاهری، ایسوس ZenFone 10 چندان از نسل قبلی خود فاصله نگرفته است. این گوشی کماکان دو لنز بزرگ دوربین با جایگیری عمودی، یک حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری، دوربین سلفی تعبیه‌شده در سوراخ نمایشگر سمت چپ صفحه‌نمایش و کلید تنظیم صدا در سمت راست خود را حفظ می‌کند. بااین‌حال، نام تجاری ایسوس ZenFone مستقیماً به زیر ماژول‌های دوربین منتقل شده است. ایسوس همچنین در این تصاویر توانایی دوربین و لرزشگیر گیمبال گوشی خود را به‌نمایش نگذاشته است.

تصاویر رسمی ایسوس زنفون 10

تصاویر رسمی ایسوس زنفون 10

متأسفانه، تصاویر فاش‌شده اندازه دقیق نمایشگر Asus ZenFone 10 را مشخص نمی‌کنند. بااین‌حال، درحال‌حاضر دو حدس‌وگمان وجود دارد، 5.9 اینچی (همانند ZenFone 9) و 6.3 اینچی. درنهایت، احتمال این‌که گزینه اول درست باشد، بیشتر است؛ زیرا ZenFone یکی از معدود دستگاه‌هایی است که به گوشی‌های هوشمند زیر 6 اینچ وفادار بوده و علاوه‌بر این، درصورت افزایش سایر نمایشگر، این امر مستلزم طراحی مجدد یک شاسی جدید است.

نظر شما درباره تصاویر رسمی ایسوس زنفون 10 و طراحی این گوشی هوشمند پرچمدار جمع‌وجور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چقدر خوشگله این گوشی 😍😍😍 بهتره بگم یکی از بهترین طراحی های چند سال اخیر ، چه رنگایی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی