حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زنفون ۱۰ ایسوس موفق به دریافت گواهینامه Wi-Fi Alliance شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن هوشمند جدید سری Zenfone است. تأیید شده که زنفون ۱۰ ایسوس در ۲۹ ژوئن (هشتم تیر) برای عرضه در بازار جهانی، معرفی خواهد شد. پیش از رونمایی تلفن هوشمند مذکور، این کمپانی برخی از مشخصات آن را تأیید کرده است ‌‌. برای مثال هم اکنون می‌دانیم که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وارد بازار خواهد شد. همچنین تأیید شده است که این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، Zenfone 10 موفق به دریافت گواهینامه Wi-Fi Alliance شده است.

زنفون ۱۰ ایسوس به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ برخوردار است

چندی پیش رندر های Zenfone 10 به بیرون درز کرده بود. این رندر ها نشان داد که تلفن هوشمند آینده ایسوس در پنج رنگ مختلف قابل تهیه خواهد بود. گواهی Wi-Fi Alliance شماره مدل این گوشی مورد بحث را فاش می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه دارای شماره مدل ASUS_AI2302 خواهد بود. علاوه بر این، گواهینامه مذکور همچنین تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند از Wi-Fi 2.4 گیگاهرتزی، ۵ گیگاهرتزی و ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد. گواهی Wi-Fi Alliance نشان می‌دهد که Zenfone 10 به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار است. تأیید شده است که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی خواهد بود. انتظار می رود که نمایشگر به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی داشته باشد.

گواهی Wi-Fi Alliance

تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده ایسوس زنفون ۱۰ در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که این دستگاه از ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده، و در دو نسخه با حافظه های ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. انتظار می رود که این تلفن هوشمند آینده ایسوس از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار خواهد بود. این دستگاه احتمالا دارای گواهینامه IP67 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

نسخه پایه Zenfone 10 قیمتی معادل ۷۴۹ دلار دارد

انتظار می‌رود که مدل پایه Zenfone 10 با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۷۴۹ دلار (حدوداً ۶۲,۰۰۰ روپیه) داشته باشد. اطلاعات فاش شده در گذشته نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند آینده ایسوس در رنگ های مشکی، قرمز، آبی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان معرفی این دستگاه، اطلاعات بیشتری درباره آن به بیرون درز پیدا خواهد کرد. مطابق با گزارش Mysmartprice، انتظار می رود که Zenfone 10 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کند. دوربین دوم موجود در قاب پشتی این دستگاه از نوع اولترا واید بوده و دوربین سلفی آن وضوح ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تاریخ معرفی ایسوس زنفون 10 مشخص شد: 8 تیر 1402

 

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی