حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی آنر مجیک V2 و آنر X50 فاش شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

طبق گزارش ها، آنر در حال کار بر روی گوشی تاشو Magic V2 است. این تلفن هوشمند در بازار چین عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این کمپانی به طور همزمان در حال توسعه Honor X50 نیز هست. هم اکنون، یک افشاگر اطلاعات، تاریخی رونمایی آنر مجیک V2 و X50 در چین را به اشتراک گذاشته است.

تاریخ رونمایی آنر مجیک V2 بیست و یکم تیر ماه خواهد بود

بر اساس اطلاعات فاش شده، تاریخ رونمایی آنر مجیک V2 دوازدهم جولای (۲۱ تیر) خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو از صفحه نمایش OLED با وضوح بالا 2K و فناوری LTPO برخوردار باشد. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. برای این گوشی یک باتری دو سلولی ۵,۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده که به وسیله آداپتور ۶۶ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Honor Magic Vs

گفته می‌شود که Honor Magic V2 طراحی باریک و سبکی خواهد داشت. این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر در دو نسخه عرضه می‌شود. یک نسخه دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بوده و دیگری از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار خواهد بود.

آنر ایکس ۵۰ چهاردهم تیر معرفی خواهد شد

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، Honor X50 در تاریخ ۵ جولای (۱۴ تیر ماه) و در کشور چین رونمایی خواهد شد. ادعا می‌‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده با وضوح 1.5K و پنل AMOLED خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین خواهد کرد. آنر ایکس ۵۰ به باتری پرظرفیت ۵,۷۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید با رابط کاربری MagicOS 7.1 برخوردار خواهد بود. برای گران قیمت ترین نسخه این دستگاه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، در نظر گرفته شده است.

توییت Myplacemyworld

در قاب پشتی Honor X50 دو لنز دوربین قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم دارای یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

آنر X50 با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ دیده شد

گفته می‌شود که آنر در حال کار بر روی تبلت جدیدی به نام Honor Tablet X8 Pro است. انتظار می‌رود که این دستگاه در ماه آگوست و در کشور چین معرفی شود. در حال حاضر اطلاعات خاصی در مورد این تبلت در دست نیست.

نظر شما درباره این محصولات آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی