حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ فاش شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

رویداد Unpacked سامسونگ بیست و هفتم جولای (۵ مرداد ماه) برگزار خواهد شد. در این رویداد، علاوه بر گوشی های تاشو جدید، ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 6 نیز رونمایی خواهند شد. هم اکنون، تصاویر گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تصاویر گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک، جزئیات طراحی این ساعت های هوشمند را نشان می‌دهند

با نزدیک شدن به رویداد Unpacked نشت های اطلاعاتی بیشتر می‌شوند. امروز تصاویر گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در فضای مجازی منتشر شد. به نظر می‌رسد که تصاویر فاش شده، رندر های تبلیغاتی سامسونگ هستند. به احتمال زیاد این تصویر ها صحت داشته و همان چیزی خواهند بود که سامسونگ قصد رونمایی از آن را دارد.

Galaxy Watch 6

Galaxy Watch 6

Galaxy Watch 6

این اولین باری نیست که ما شاهد افشای اطلاعات مربوط به ساعت های هوشمند آینده سامسونگ هستیم. ماه گذشته، رندرهای سه بعدی گلکسی Watch 6 Classic به بیرون درز کرده بود. این رندرها ساعت هوشمند مذکور را در قاب فلزی آن با یک مچ بند سیلیکونی و یک گیره مغناطیسی نشان می‌دادند. گلکسی واچ ۶ کلاسیک از «قاب چرخان» برخوردار است، که قطعاً بسیاری از کاربران آن را دوست خواهند داشت.

Galaxy Watch 6 Classic

 

Galaxy Watch 6 Classic

مدل استاندارد سری Galaxy Watch 6 (که در این تصاویر نیز دیده می‌شود) دارای یک بند سگکی معمولی خواهد بود ‌‌. به نظر می رسد که این ساعت هوشمند حاشیه های باریک تری نسبت به مدل قبلی خود دارد‌. هر دو مدل سری گلکسی واچ ۶ دارای چندین ویژگی مرتبط با سلامتی و تناسب اندام هستند. از جمله ویژگی ها می‌توان به نظارت بر ضربان قلب و فشار خون، جی پی اس، تحلیل و ردیابی خواب و… اشاره کرد. گزارش های اخیر نشان می‌دهند که Galaxy watch 6 همانند نسل قبل از شارژ بی سیم ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. البته این ساعت همچنان ویژگی های جذابی دارد که می‌تواند آن را به دستگاهی ارزشمند برای خرید، تبدیل کند.

Galaxy Watch 6 Classic

سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ در رویداد Unpacked این شرکت و در ۲۷ جولای (در سئول، کره جنوبی) معرفی خواهند شد. همان طور که SamMobile در آخرین گزارش خود اشاره کرده است، انتظار می رود که پس از گذشت چند هفته از رونمایی، فروش ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 6 آغاز شود.

تراشه اگزینوس W930 نیروی پردازشی سری گلکسی واچ ۶ را تامین می‌کند؟

 

نظر شما درباره این ساعت های هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی