حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد گلکسی آنپکد برای رونمایی از گوشی‌های تاشو سامسونگ هفته اول مرداد و در سئول برگزار می‌شود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اگر منتظر رونمایی از نسل پنجم گوشی‌های تاشو سامسونگ هستید، باید به شما بگویم که به صورت رسمی اعلام شده رویداد گلکسی آنپکد برای رونمایی از گوشی‌های تاشو سامسونگ، هفته اول مرداد و در سئول برگزار می‌شود. متاسفانه روز دقیق رویداد مشخص نیست.

رویداد گلکسی آنپکد

هفته گذشته، لی یانگ هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX تایید کرد که رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد. یانگ هی محل برگزاری رویداد را فاش نکرده بود، اما امروز، سامسونگ یادداشتی مطبوعاتی برای رسانه ها ارسال کرد که تأیید می کند Galaxy Unpacked در سئول و در COEX میزبانی می شود.

چرا این رویداد در کره میزبانی می شود؟ سامسونگ می‌گوید:

زیرا “این مکان منحصر به فرد به جهان، فرصتی برای تجربه ترکیبی جذاب از گذشته، حال و آینده‌ای که سئول را تعریف می‌کند، خواهد داد.”

COEX

COEX

از زمان اولین Unpacked در سال ۲۰۱۰ که در لاس وگاس برگزار شد، سامسونگ این رویداد جهانی را در شهرهای کلیدی سراسر جهان از جمله بارسلونا، برلین، لندن و نیویورک برگزار کرده است.

با برگزاری Unpacked بعدی در سئول، سامسونگ مسیر خود را برای Unpacked دستگاه‌های تاشو تغییر می‌دهد تا «بر شهرهای مختلف پیشرو با فرهنگ متفاوت در سراسر جهان که دقیقاً با موضوع تعیین‌شده هر رویداد همسو هستند، تمرکز کند».

سامسونگ می‌گوید:

سئول «به دلیل نقشی که در تأثیرگذاری بر روندهای جهانی با فرهنگ و نوآوری پویا دارد، انتخاب شده است، در حالی که این امر همچنین نشان‌دهنده اعتماد قوی سامسونگ به دسته گوشی‌های تاشو است».

در حالی که سامسونگ نام محصولاتی را که در این گلکسی آنپکد رونمایی خواهد کرد، فاش نکرد، تایید کرد که نسل بعدی دستگاه های تاشو خود را در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

پیش از این شنیده‌ایم که تاریخ رونمایی گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5 برای ۴ مرداد ۱۴۰۲ تعیین شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر این رویداد هستید؟ این توصیف‌های شاعرانه سامسونگ از سئول واقعا به محصولات مرتبط است؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)