حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ ۶ سامسونگ گواهی FCC خود را دریافت کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می‌دانیم که احتمالا ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 سامسونگ همراه با محصولات تاشوی جدید این شرکت باید اوایل مرداد ۱۴۰۲ رونمایی شود. در راستای انجام کارهای اداری عرضه محصول، به تازگی گلکسی واچ ۶ سامسونگ گواهی FCC خود را دریافت کرده است.

گلکسی واچ ۶ سامسونگ

آنطور که پیداست، خانواده ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 6 سامسونگ از دو مدل زیر تشکیل شده است:

  1. ۱- سامسونگ گلکسی واچ ۶
  2. ۲- سامسونگ گلکسی واچ ۶ کلاسیک

لیست FCC تأیید می کند که این محصول سامسونگ در دو اندازه ۴۰ میلی متر و ۴۴ میلی متر در دسترس خواهد بود. مدل ۴۰ میلی متری دارای شماره مدل SM-R930 است، در حالی که مدل ۴۴ میلی متری با شماره مدل SM-R940 شناخته می شود.

گزینه های اتصال در سامسونگ Galaxy Watch 6 شامل بلوتوث، Wi-Fi 802.11 b/g/n/a، NFC و GNSS است. این محصول نیز مانند نسل قبلی خود از قابلیت شارژ بی سیم نیز بهره می برد. انتظار می رود شارژر بی سیم Watch 6 با شماره مدل ER-OR900 مشابه شارژر استفاده شده برای سری Watch 5 باشد.

ما انتظار داریم که سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز عرضه شود. اخیراً رندرهای دستگاه منتشر شده و پیش‌بینی می‌شود که این مدل دارای رینگ چرخان دور نمایشگر باشد. این ویژگی آخرین بار در Watch 4 Classic استفاده شد.

گفته می‌شود گلکسی واچ ۶ کلاسیک دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 470 × 470 پیکسل است و انرژی آن توسط یک باتری 425 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

شما منتظر ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)