حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی احتمال استفاده از تراشه 5G کوالکام در گوشی‌های آینده خود را تکذیب کرد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

در واکنش به شایعات اخیر مبنی‌بر ازسرگیری عرضه تراشه‌های 5G کوالکام به هواوی، Yu Chengdong، مدیر اجرایی هواوی و مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرف‌کنندگان این شرکت، شایعات جدید را رد کرده و اعلام کرده است که این اخبار جعلی هستند. بااین‌حال، این شرکت پیش‌بینی فروش گوشی‌های هوشمند خود را در سال جاری را افزایش داده است و از این منظر، می‌توان بار دیگر به عملکرد هواوی امیدوار بود.

تکذیب استفاده هواوی از تراشه 5G کوالکام

به گزارش Mydrivers، رئیس گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی گزارش شایعه‌شده جدید را تکذیب کرده و گفته است که خبر عرضه چیپست 5G کوالکام به این شرکت دقیق نیست. این تکذیبیه وضعیت فعلی زنجیره تأمین کوالکام و هواوی را روشن می‌کند.

افراد زیادی از صنعت و جامعه فناوری به‌طور مداوم در مورد بازگشت 5G در دستگاه‌های هواوی گمانه‌زنی می‌کنند اما تاکنون هیچ تأیید رسمی در این مورد اعلام نشده است.

تکذیب استفاده هواوی از تراشه 5G کوالکام

تکذیب استفاده هواوی از تراشه 5G کوالکام

برخی افراد مطلع از زنجیره صنعت فاش کرده‌اند که هواوی هدف عرضه گوشی‌های هوشمند خود در سال 2023 را به 40 میلیون دستگاه افزایش داده است که افزایش قابل‌توجهی از هدف اولیه 30 میلیون دستگاهی تعیین‌شده در اوایل سال جاری است. این تعدیل مثبت را می‌توان به چشم‌انداز امیدوارکننده سری P60 هواوی و گوشی‌های هوشمند Mate X3 نسبت داد. علاوه‌بر این، زنجیره تأمین هواوی بهبودی مشابهی را تجربه کرده است که بیشتر از چشم‌انداز مثبت این شرکت حمایت می‌کند.

در میان این تحولات، عرضه سری Mate 60 هواوی همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. هواوی برنامه فشرده‌ای از عرضه دستگاه‌های جدید را در سال گذشته به‌نمایش گذاشته است و علاقه‌مندانی که مشتاقانه منتظر رونمایی از سری میت 60 در آینده نزدیک هستند را امیدوار کرده است.

نظر شما درباره تکذیب استفاده هواوی از تراشه 5G کوالکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی