حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G42 5G با اندروید ۱۳ در میان داده های Geekbench مشاهده شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

به تازگی نوکیا چندین تلفن هوشمند جدید را در ایالات متحده معرفی کرده است. از جمله این گوشی ها می‌توان به Nokia XR21 اشاره کرد. به نظر می‌رسد که HMD Global تلفن هوشمند جدیدی از سری G را در دست توسعه دارد. هم اکنون، نوکیا G42 5G با سیزدهمین نسخه اندروید و تراشه کوالکام، در میان داده های بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است.

احتمالا نوکیا G42 5G به زودی معرفی می‌شود

نوکیا G42 5G در Geekbench ظاهر شده است. این بنچمارک، مشخصات کلیدی تلفن هوشمند مورد بحث را فاش می‌کند. این گوشی هوشمند آینده نوکیا از تراشه کوالکام با فرکانس پایه ۱.۹۰ گیگاهرتز برخوردار خواهد بود. این تراشه از دو هسته قدرتمند تر با فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز نیز استفاده می‌کند. متاسفانه در حال حاضر نام این تراشه را نمی‌دانیم. اما طبیعتاً، چیپست به کار گرفته شده در G42 5G، یک تراشه میان رده خواهد بود.

امتیازات کسب شده توسط Nokia G42

همان طور که منبع این گزارش نیز اشاره می‌کند، نوکیا جی ۴۲ در تست های تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۷۳۸ و در تست های چند هسته ای موفق به ثبت امتیاز ۱۷۱۸ شده است. لیست Geekbench همچنین نشان می دهد که این گوشی هوشمند از حداقل ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده؛ و به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید استفاده خواهد کرد. اطلاعات مذکور تمام آن چیزی است که لیست بنچمارک گیک بنچ به ما نشان می‌دهد.

گزارش های قبلی ادعا می‌کردند که نسخه ای از Nokia G42 5G دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. صفحه نمایش این تلفن هوشمند وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل داشته و در رنگ های بنفش و خاکستری به دست کاربران می‌رسد. امیدواریم در روز های آینده، اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

برخی از مشخصات Nokia XR21

همان طور که در ابتدا اشاره شد، نوکیا به تازگی گوشی هوشمند XR21 را در آمریکا معرفی کرده است. این دستگاه دارای استاندارد نظامی MIL-STD 810H و گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر آب و گرد و خاک) است. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین می‌کند.

گوشی مقاوم Nokia XR21 رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۶۹۵ و اندروید ۱۲ به قیمت ۶۲۵ دلار

 

نظر شما درباره تلفن های هوشمند مقرون به صرفه جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی