حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ احتمالا ۲ آبان ۱۴۰۲ خواهد بود: Qualcomm Snapdragon Summit 2023

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، کوالکام

به تازگی تاریخ اجلاس اسنپدراگون کوالکام برای سال جاری اعلام شده است. رویداد Qualcomm Snapdragon Summit 2023 از ۲ آبان ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و تا ۴م همان ماه ادامه دارد. این اجلاس که در جزایر هاوایی برگزار می‌شود، به احتمال زیاد محل رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

تاریخ رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳

تا کنون شایعات متعددی درباره Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام شنیده‌ایم. این تراشه در قلب اکثر محصولات پرچمدار ۲۰۲۴ اندوریدی خواهد تپید، به احتمال زیاد می‌تواند یک نمونه قابل توجه باشد. مثلا تا کنون شنیده‌ایم که قدرت گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 3 تا 50 درصد بیشتر از Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود.

با وجود این‌که تا رونمایی از رسمی از آن هنوز چند ماهی فرصت باقی مانده اما با تایید تاریخ اجلاس اسنپدراگون تقریبا می‌توان گفت که یک تاریخ رسمی برای آشنا شدن با آن داریم.

به صورت سنتی اجلاس Snapdragon کوالکام در جزایر هاوایی و اواسط پاییز برگزار می‌شود. این اجلاس جایی برای رونمایی از تراشه پرچمدار جدید این برند است. احتمالا امسال هم طبق همان برنامه پیش خواهد رفت.

چه دستگاه‌هایی از Snapdragon 8 Gen 3 بهره خواهند برد؟

پاسخ این پرسش همزمان که سخت نیست، خیلی آسان هم نیست. تقریبا می‌توان گفت اکثر محصولات پرچمدار اندرویدی سال ۲۰۲۴ به این تراشه مجهز می‌شوند. یکی از منابع معمولا مطلع ادعا دارد که این محصولات حتما از تراشه مذکور استفاده خواهند کرد:

  1. ۱- سری شیائومی ۱۴
  2. ۲- ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس
  3. ۳- سری iQOO 12
  4. ۴- ردمی K70 Pro
  5. ۵- وان پلاس ۱۲
  6. ۶- ریلمی GT 5 Pro

مطمئنا محصولات دیگری هم خواهند بود که به این تراشه مجهز شوند. برای مثال پرچمدارهای سونی، سامسونگ، موتورولا و … هم این تراشه را ارائه خواهند کرد.

از حالا تا رونمایی تراشه پرچمدار جدید کوالکام فاصله قابل توجهی داریم و باید انتظار گزارش‌های غیررسمی متعدد درباره مشخصات آن را داشته باشیم.

شما چطور فکر می‌کنید؟ منتظر این تراشه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)