حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ فاش شد؛ تغییرات در نمایشگر کاور و تراشه

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اوایل امروز، سامسونگ بالاخره تأیید کرد که رویداد Galaxy Unpacked آینده با محوریت رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو این شرکت، اوایل مردادماه و در سئول برگزار خواهد شد. درست اندکی پس از تأییدیه رسمی، مشخصات مربوط به گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ فاش شد و بر اساس این اطلاعات، تغییرات گوشی تاشو آینده محدود به نمایشگر کاور بزرگتر، تراشه جدیدتر و طراحی لولای قطره‌ای خواهد بود.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

این مشخصات از افشاگر قابل‌اعتماد Yogesh Brar که در گذشته نیز بینش‌های دقیقی را به ارائه کرده، فاش شده است. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که گوشی تاشو آینده سامسونگ دارای تغییراتی در نمایشگر کاور و تراشه خود است.

اکنون، گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ 5 یک صفحه‌نمایش تاشو 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز ارائه می‌کند و بله، این همان مشخصاتی می‌باشد که سامسونگ مدتی است از آن در سری فلیپ خود استفاده می‌کند و به‌واسطه‌ی کیفیت بالای آن، هیچ شکایتی وارد نیست. نمایشگر بیرونی اما، بیشترین تغییرات را دریافت می‌کند؛ چراکه اکنون به یک پنل 3.4 اینچی HD AMOLED مجهز شده که می‌تواند تجربه کاربری بسیار بهتری را برای شما فراهم کند.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

مشخصات گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

در داخل، گلکسی زد فلیپ 5 دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است و این همان نسخه اورکلاک شده‌ای خواهد بود که در سری گلکسی اس 23 استفاده شده است.

علاوه‌بر این، 8 گیگابایت رم و امکان انتخاب بین 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ترکیب دوربین 12+12 مگاپیکسلی در پشت، باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی که انرژی دستگاه را تأمین می‌کند و سرعت شارژ 25 واتی، از دیگر مشخصات این گوشی است که مشابه نسل گذشته خود می‌باشد. گلکسی زد فلیپ 5 همچنین اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1 را ارائه خواهد کرد و در آخر، قیمت موردانتظار این دستگاه 999 دلار است که آن را ارزان‌تر از گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ و تقریباً 700 دلار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 5 می‌کند.

نظر شما درباره مشخصات Galaxy Z Flip 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی