حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین پریسکوپی در خانواده شیائومی ۱۴ استفاده خواهد شد + مشخصات

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

خانواده پرچمدار جدید موبایل‌های شیائومی باید جایی اواخر پاییز ۱۴۰۲ رونمایی شوند. این برند تلاش بسیاری برای بهبود دوربین محصولات خود دارد اما پاسخ خوبی دریافت نکرده است. به تازگی درباره سری Xiaomi 14 اخباری می‌شنویم. گفته شده که دوربین پریسکوپی در خانواده شیائومی ۱۴ استفاده خواهد شد. در این گزارش مشخصات دوربین‌های پریسکوپی احتمالی نیز وجود دارد.

دوربین پریسکوپی در خانواده شیائومی ۱۴

طبق انتظار، اعضای اصلی این خانواده باید از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره ببرند. گفته می‌شود که خانواده Xiaomi 14 باید ۳ عضو داشته باشد که شامل موارد زیر است:

  1. ۱- شیائومی ۱۴
  2. ۲- شیائومی ۱۴ پرو
  3. ۳- شیائومی ۱۴ اولترا

گفته می‌شود که شاید هر ۳ عضو با دوربین پریسکوپی توانایی زوم اپتیکال پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند.

گفته شده که دوربین تله فوتو پریسکوپ شیائومی ۱۴ پرو زوم اپتیکال ۵ برابر با فاصله کانونی ۱۱۵ میلی متری را ارائه می دهد.

شیائومی ۱۴ اما یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳.۹ برابر و فاصله کانونی ۹۰ میلی متری خواهد داشت. متاسفانه درباره زوم پریسکوپی شیائومی ۱۴ اولترا اطلاعاتی در دست نیست.

دوربین پریسکوپی گلکسی اس ۱۱

دوربین پریسکوپی 

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که مانند شیائومی ۱۳ پرو، جانشین آن نیز سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت خود خواهد داشت. همچنین گفته شده که دوربین جلوی Xiaomi 14 Pro از ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی می کند که نویدبخش سلفی ها و تماس های ویدیویی با کیفیت بالا است.

هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین مدل پایه Xiaomi 14 وجود ندارد.

همچنین شایعاتی در مورد صفحه نمایش شیائومی ۱۴ پرو منتشر شده است که احتمال وجود نمایشگر لبه خمیده و حتی یک مدل با نمایشگر تخت را نشان می دهد. انتظار می رود هر دو مدل دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشند. البته توان شارژ بین مدل‌ها متفاوت خواهد بود، به طوری که Xiaomi 14 از شارژ تا 90 وات پشتیبانی می‌کند و مدل Pro احتمالاً سرعت شارژ 120 واتی را ارائه می‌کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید پرچمدارهای سری Xiaomi 14 بتوانند در بخش دوربین جذاب ظاهر شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)