حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V29 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

چندین گزارش ادعا کرده اند که ویوو گوشی های هوشمند سری V29 را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. هم اکنون اولین گوشی از این سری با نام ویوو V29 Lite 5G در جمهوری چک معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند بیندازیم.

ویوو V29 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد

ویوو V29 Lite 5G به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه های خمیده مجهز شده است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، وضوح FullHD+ و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده، از فناوری کاهش نور PWM 2160 هرتزی بهره می‌برد و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را دارد.

Vivo V29 Lite 5G

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می‌کنند. این تلفن هوشمند همچنین دارای ۸ گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. اندروید ۱۳ و رابط کاربری FunTouch 13به طور پیش‌فرض بر روی ویوو V29 Lite 5G نصب شده است. ویوو تضمین کرده است که این تلفن هوشمند دو آپدیت اساسی اندروید را دریافت کرده و حداقل تا سه سال نیز موفق به دریافت آپدیت های امنیتی خواهد شد. باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی ساعتی برای Vivo V29 Lite 5G در نظر گرفته شده است. این باتری توسط یک آداپتور ۴۴ واتی شارژ می‌شود.

Vivo V29 Lite 5G

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند جدید ویوو درون یک پانچ هول کوچک و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. مطابق با گزارش منبع این خبر، سه لنز دوربین در قاب پشتی V29 Lite تعبیه شده است. دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. دو دوربین دیگر وضوح ۲ مگاپیکسلی دارند و برای تشخیص عمق صحنه و عکاسی ماکرو به کار خواهند آمد. ویوو V29 لایت ضخامت ۷.۸۹ میلی متری و وزن ۱۷۷ گرمی دارد. در نهایت، این گوشی دارای استاندارد IP54 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

قیمت Vivo V29 Lite

در حال حاضر پیش فروش ویوو V29 Lite 5G آغاز شده است. فروش این تلفن هوشمند اما از ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ماه) شروع خواهد شد. افرادی که این گوشی را از ۱ تا ۱۴ ژوئن پیش خرید کنند، هندزفری Vivo TWS 2e را (که ارزشی معادل ۶۸ دلار دارد) به همراه گوشی دریافت خواهند کرد. همان طور که اشاره شد، ویوو V29 لایت تنها در یک نسخه با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. قیمت این نسخه با احتساب مالیات معادل ۳۸۶ دلار خواهد بود. خریداران می توانند از بین رنگ های مشکی و طلایی تابستانی یکی را انتخاب کنند.‌ این تلفن هوشمند همراه با ۲ سال گارانتی عرضه خواهد شد.

ویوو S17 Pro با مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ و برخورداری از دوربین تله فوتو رونمایی شد

 

نظر شما درباره Vivo V29 Lite 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی