حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ احتمالا گلکسی اس 24 اولترا را بدون زوم متغیر معرفی خواهد کرد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات


پیش از این شایعه هیجان‌انگیزی منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه رده‌بالاترین پرچمدار آینده سامسونگ، Galaxy S24 Ultra، به زوم متغیر مشابه گوشی‌های اکسپریا 1 سونی مجهز خواهد شد. این شایعه حاکی از آن بود که سامسونگ دو لنز زوم را کنار گذاشته و به‌دنبال یک لنز تکی با زوم متغیر است. امروز اما، یک گزارش جدیدتر ادعا می‌کند که سامسونگ ممکن است برنامه‌های خود برای تجهیز گلکسی اس 24 اولترا به زوم متغیر را کنار گذاشته باشد و این گوشی هوشمند پرچمدار را درنهایت با همان دو لنز زوم و درمجموع چهار لنز دوربین پشتی معرفی کند.

عدم تجهیز گلکسی اس 24 اولترا به زوم متغیر

بر اساس توییت افشاگر Tech_Reve، سامسونگ برنامه‌های خود برای استفاده از زوم متغیر در گلکسی S24 اولترا را لغو کرده و تصمیم گرفته است به همان چیدمان چهار لنزی که در دستگاه‌های پرچمدار گلکسی اس دیده‌ایم، پایبند بماند.

در مورد اینکه چرا سامسونگ تصمیم گرفته است از همان پیکربندی قدیمی دوربین برای سری گلکسی S24 استفاده کند، هنوز اطلاعاتی فاش نشده است. اگر این شایعه درست باشد، این شرکت باید سخت کار کند تا اطمینان حاصل کند که سایر بخش‌های این گوشی به‌اندازه کافی ارتقا پیدا می‌کنند.

عدم تجهیز گلکسی اس 24 اولترا به زوم متغیر

عدم تجهیز گلکسی اس 24 اولترا به زوم متغیر

سری گلکسی اس 24 از سه گوشی تشکیل خواهد شد. نسخه پایه و نسخه پلاس می‌توانند با Exynos 2400 در مناطق خاصی عرضه شوند، درحالی‌که نسخه اولترا در همه مناطق از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد.

در ماه‌های آینده، احتمالاً چیزهای بیشتری در مورد آنچه سامسونگ قرار است با سری گلکسی اس 24 انجام دهد، می‌شنویم. بسیاری از کاربران امسال گوشی خود را ارتقاء ندادند، به این امید که گلکسی اس 24 اولترا جانشین شایسته‌ای باشد. آن‌ها همچنین مشتاقانه منتظر بهبودهای قابل‌توجهی هستند، به‌خصوص در دوربین، زیرا سایر بخش‌های دیگر این سری به‌اندازه کافی خوب هستند.

نظر شما درباره عدم تجهیز Galaxy S24 Ultra به زوم متغیر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی