حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F54 5G سامسونگ ۱۶ خرداد ماه معرفی خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

در ابتدا شایعه شده بود که سامسونگ، تلفن هوشمند گلکسی F54 5G را تا پایان ماه آوریل در کشور هند معرفی خواهد کرد؛ اما این اتفاق رخ نداد. هم اکنون اما تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند آینده سامسونگ منتشر شده است. این دستگاه در ششم ژوئن (۱۶ خرداد ماه) ساعت ۱۵:۰۰ (به وقت محلی) معرفی خواهد شد.

گلکسی F54 5G سامسونگ در راه است

متاسفانه سامسونگ مشخصات گلکسی F54 را منتشر نکرده است. اما در وب‌سایت سامسونگ تیزری منتشر شده که طراحی تلفن هوشمند آینده این شرکت را نشان می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از سه لنز دوربین در قاب پشتی خود برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی Galaxy F54 وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. با آنکه معمولاً تلفن های هوشمند میان رده به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز نمی شوند، اما سامسونگ تأیید می‌کند که F54 5G از این نوع لرزشگیر تصویر برخوردار خواهد بود.

پوستر منتشر شده از سوی سامسونگ

همان طور که وب‌سایت GSMArena اشاره می کند، این غول فناوری کره ای همچنین فاش کرده که دوربین گلکسی F54 5G دارای ویژگی های جذابی مانند  Nightography، Astrolapse، Single Take و Fun Mode خواهد بود. با آنکه هنوز اطلاعات دقیق این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما علاقه مندان می توانند در صورت تمایل نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنند. کاربران می‌توانند با خرید «VIP Pass» که قیمتی معادل ۹۹۹ روپیه (۱۲ دلار) دارد، اقدام به پیش خرید F54 5G کنند.

مشخصات Galaxy F52 

گلکسی F52 5G سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر این تلفن هوشمند وضوح FullHD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ دارد. Galaxy F52 5G به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 برخوردار است. تراشه اسنپدراگون 750G 5G وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد.

گلکسی F52 5G سامسونگ با اسنپدراگون ٧۵٠G و قیمت ٣١٠ دلار رسماً معرفی شد

 

چهار لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy F52 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۶۴ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری این تلفن هوشمند به وسیله آداپتور ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی