حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F54 5G سامسونگ با اگزینوس ۱۳۸۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ اخیراً جایگاه پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند هند را به دست آورده و شیائومی را پس از مدت ها به زیر کشیده است. هم اکنون، این غول فناوری کره ای، گوشی جدیدی را به سری F خود اضافه کرده است ‌‌. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات گلکسی F54 5G سامسونگ بیندازیم.

گلکسی F54 5G سامسونگ از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار است

گلکسی F54 5G بسیار شبیه به Galaxy M54 5G سامسونگ به نظر می‌رسد. این تلفن هوشمند جدید، دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ را تامین خواهد کرد. این تراشه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. علیرغم استفاده از نمایشگر AMOLED، سنسور اثر انگشت این دستگاه با دکمه پاور یکپارچه شده است. Galaxy F54 5G از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند.

Galaxy F54 5G

به نگاهی به پشتی گلکسی F54 5G، متوجه حضور سه لنز دوربین می‌شویم. دوربین اصلی این گوشی هوشمند وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سوم این دستگاه نیز یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Galaxy F54 5G درون یک پانچ هول دیده می‌شود. این تلفن هوشمند، به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی جدید سامسونگ به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OneUI 5.1 استفاده می‌کند. سامسونگ تضمین می‌کند که این دستگاه موفق به دریافت ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال به روز رسانی های امنیتی خواهد شد.

Galaxy F54 5G

قیمت Galaxy F54 5G 

گلکسی F54 5G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، قیمتی معادل ۲۷,۹۹۹ روپیه (۳۳۸ دلار) دارد. خریداران می‌توانند این دستگاه را در رنگ های آبی و نقره ای خریداری کنند. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند،  پیش فروش این تلفن هوشمند از امروز، و از طریق وب‌سایت های Flipkart، Samsung.com و همچنین فروشگاه های منتخب آغاز خواهد شد.

گلکسی M54 سامسونگ معرفی شد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سامسونگ اخیراً جایگاه پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند هند را به دست آورده و شیائومی را پس از مدت ها به زیر کشیده است

شیائومی اکثر گوشیاش از جنس شیشه میزنه و پردازنده و دوربین های جدیدتری رو بهشون اضافه میکنه و سرعت شارژشدنشون هم خیلی بیشتره ولی سامسونگ فروشش از شیائومی بیشتر شده میدونید چرا ؟ همه چیز که مشخصات روی کاغذ نیست ، شیائومی باید به خودش بیاد و یه دستی به نرم افزار گوشیش بکشه

Mahdi

نرم افزار رو باید در درازمدت دید ، با یکی دو ماه دید مردم بهش عوض نمیشه ، هر جایی که بری صحبت از رابط پر باگ شیائومیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی