حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل موزیک کلاسیکال برای اندروید منتشر شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، اپلیکیشن

کمپانی اپل به‌تازگی اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیکال (Apple Music Classical) را برای سیستم‌عامل اندروید در Google Play منتشر کرده و برای اولین بار این برنامه را فراتر از آیفون گسترش داده است. این درحالیست که این اپلیکیشن هنوز برای آیپد و مک ارائه نشده است.

اپل موزیک کلاسیکال برای اندروید

مشابه Apple Music برای اندروید، اپلیکیشن Apple Music‌ Classical برای اندروید نیز تا حد زیادی منعکس‌کننده طراحی نسخه iOS خود است. قابل‌ذکر است که اپلیکیشن Apple Music‌ Classical برای اندروید پیش از اینکه برای آیپد یا مک در دسترس باشد، برای سیستم‌عامل رقیب منتشر شده است.

در سال 2021، اپل اعلام کرد که سرویس استریم موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرده و ازطریق برنامه جدیدی که به این ژانر اختصاص داده شده است، آن را در Apple Music قرار خواهد داد. اپل در ماه مارس ‌Apple Music‌ Classical را معرفی کرد که تجربه‌ای مستقل برای کشف و گوش دادن به موسیقی کلاسیک ارائه می‌دهد.

برنامه Apple Music‌ Classical به مشترکین اپل موزیک دسترسی به بیش از پنج میلیون آهنگ موسیقی کلاسیک، ازجمله نسخه‌های جدید با کیفیت بالا، علاوه‌بر صدها لیست پخش انتخاب‌شده، هزاران آلبوم انحصاری و ویژگی‌های دیگر مانند بیوگرافی آهنگساز و جستجو عمیق در آثار کلیدی را ارائه می‌کند. .

اپل موزیک کلاسیکال برای اندروید

اپل موزیک کلاسیکال برای اندروید

این برنامه رابط کاربری ساده‌تری را برای تعامل با موسیقی کلاسیک به‌طور خاص ارائه می‌دهد. برخلاف برنامه موجود Apple Music، اپلیکیشن Apple Music Classic به کاربران امکان جستجو بر اساس آهنگساز، اثر، رهبر ارکستر، شماره کاتالوگ و موارد دیگر را نیز می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری را از یادداشت‌ها و توضیحات سرمقاله دریافت کنند.

اپل با استفاده از پالت‌های رنگی و ارجاعات هنری مربوط به دوره کلاسیک مربوطه، پرتره‌های دیجیتالی با وضوح بالا از آهنگسازان مشهوری مانند لودویگ ون بتهوون، فردریک شوپن و یوهان سباستین باخ را برای این اپلیکیشن سفارش داده و آثار هنری منحصربه‌فرد بیشتری نیز در طول زمان اضافه می‌شوند. اپل با هنرمندان و مؤسسات موسیقی کلاسیک همکاری می‌کند تا محتوا و ضبط‌های انحصاری را ارائه دهد.

اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیکال برای اندروید هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. کاربران برای استفاده از این برنامه باید اشتراک Apple Music یا Apple One داشته باشند.

نظر شما درباره انتشار اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیکال برای اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی