حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل موزیک کلاسیکال معرفی شد؛ انتشار از تاریخ 8 فروردین 1402

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، نرم افزار

اپلیکیشن موسیقی کلاسیک اختصاصی اپل با نام رسمی اپل موزیک کلاسیکال (‌Apple Music‌ Classical) که مدت‌ها شایعه آن منتشر شده بود، امروز در اپ استور ظاهر شد و پیش از انتشار رسمی در پایان ماه مارس، برای پیش‌خرید در دسترس است.

اپل موزیک کلاسیکال

در سال 2021، اپل اعلام کرد که سرویس استریم موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرده و ازطریق برنامه جدیدی که به این سبک اختصاص دارد، آن را در Apple Music قرار خواهد داد. «‌Apple Music‌ Classical» اکنون در اپ استور قرار گرفته است و انتظار می‌رود درتاریخ 28 مارس 2023 /8 فروردین 1402 به‌صورت رسمی منتشر شود. کاربران می‌توانند هم‌اکنون این برنامه را پیش‌سفارش کنند تا به‌محض در دسترس بودن، دانلود شود. این اپلیکیشن همچنین به‌صورت رایگان به‌عنوان بخشی از اشتراک Apple Music یا Apple One گنجانده شده است.

اپل در گفتگو با TechCrunch بیان می‌کند که برنامه جدید Apple Music‌ Classical به مشترکان Apple Music دسترسی به بیش از پنج میلیون آهنگ موسیقی کلاسیک ازجمله نسخه‌های جدید با کیفیت بالا، علاوه‌بر صدها لیست پخش انتخاب‌شده، هزاران آلبوم انحصاری و ویژگی‌های دیگر مانند بیوگرافی آهنگساز را فراهم می‌کند.

اپل موزیک کلاسیکال

اپل موزیک کلاسیکال

این برنامه رابط کاربری ساده‌تری را برای تعامل با موسیقی کلاسیک به‌طور خاص ارائه می‌دهد. برخلاف برنامه اصلی اپل موزیک، Apple Music Classic به کاربران امکان جستجو بر اساس آهنگساز، اثر، رهبر ارکستر، شماره کاتالوگ و موارد دیگر را نیز می‌دهد و کاربران می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری را از یادداشت‌ها و توضیحات سرمقاله دریافت کنند.

اپل با استفاده از پالت‌های رنگی و ارجاعات هنری مربوط به دوره کلاسیک مربوطه، پرتره‌های دیجیتالی با وضوح بالا از آهنگسازان مشهوری مانند لودویگ ون بتهوون، فردریک شوپن و یوهان سباستین باخ را برای این اپلیکیشن سفارش داده و آثار هنری منحصربه‌فرد بیشتری نیز درطول زمان اضافه می‌شوند. اپل می‌گوید که با هنرمندان و مؤسسات موسیقی کلاسیک برای ارائه محتوا و ضبط‌های انحصاری کار کرده است.

‌Apple Music‌ Classical فقط از دستگاه‌های iOS دارای iOS 15.4 یا جدیدتر درهنگام انتشار پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ای از این برنامه مخصوص سیستم‌عامل اندروید نیز قرار است «به‌زودی» منتشر شود. کاربران می‌توانند اخبار و به‌روزرسانی‌های مربوط به Apple Music Classic را در حساب کاربری جدید appleclassical توییتر دنبال کنند.

نظر شما درباره اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیکال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی