حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ۲ گوشی تاشو توسعه داد اما فقط پیکسل فولد معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

پس از مدت‌ها شایعه، چند هفته پیش بالاخره گوشی تاشو گوگل معرفی شد. جالب است که بدانید با این‌که گوگل ۲ گوشی تاشو توسعه داده بود اما در نهایت فقط پیکسل فولد معرفی شد.

گوشی‌های تاشو گوگل

تا پیش از رونمایی از Pixel Fold می‌شنیدیم که گوگل نه تنها یک بلکه دو گوشی هوشمند تاشو را توسعه می‌دهد. علی‌رغم اینکه این شرکت در نهایت تنها یکی از آنها، یعنی پیکسل را معرفی کرد، به نظر می‌رسد که این شایعات واقعاً درست بوده‌اند.

ظاهراً دومین گوشی هوشمند تاشو توسط همان تیم توسعه داده شده است که مسئولیت Pixel Fold را بر عهده داشت. گفته می‌شود دستگاه دوم “به اندازه کافی خوب نبود” به همین دلیل در نهایت لغو و هرگز به بازار عرضه نشد.

تیم توسعه گوشی تاشو گوگل احساس می‌کرد که فقط باید دستگاه‌هایی را عرضه کند که به اندازه کافی خوب یا بهتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، هستند. احساسی که درست هم هست.

متأسفانه، این اعتراف که به عنوان بخشی از پادکست رسمی Google Made by Google ثبت شده است، حاوی جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه نیست. بنابراین ما نمی دانیم که آیا دقیقا همان طراحی پیکسل فولد را دارد یا شاید طراحی دیگری را انتخاب کرده بود.

شاید هرگز نفهمیم اما نکته اینجاست که تیم توسعه گوگل، پیکسل فولد را بهترین دستگاه از بین این دو می‌دانست و آن را رونمایی کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید دستگاه تاشو دوم، یک تاشو کوچک ارزان بوده یا یک دستگاه بزرگتر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)