حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا Razr 40 در بنچمارک GeekBench رصد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

به نظر می‌رسد که موتورولا با مجموعه گسترده‌ای از محصولات تاشو به استقبال سال ۲۰۲۳ خواهد رفت. این اعضا در خانواده Razr 40 ارائه می‌شود. به تازگی مدل پایه این خانواده یعنی گوشی تاشو موتورولا Razr 40 در بنچمارک GeekBench رصد شده است.

موتورولا Razr 40

ما اطلاعات زیادی در مورد عضو برتر این خانواده یعنی Moto Razr 40 Ultra داریم. جدیدترین گزارش منتشر شده مشخصات کامل آن را فاش کرد و شامل رندرهایی با وضوح بالا از آن بود.

ما انتظار داریم که Razr 40 Ultra را ۱۱ خرداد در کنار یک دستگاه ارزان تر دیگر به نام Moto Rarz 40 ببینیم. در حال حاضر مدل پایه ریزر ۴۰ ناشناخته است. البته به تازگی رندرهای با کیفیت و بخشی از مشخصات آن منتشر شد.

دستگاهی با مدل XT2323-3 در بنچمارک GeekBench و وب سایت 3C رصد شده است. این اطلاعات آن‌چنان مبسوط نیست اما نشان می‌دهد که Razr 40 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و حداقل یک مدل ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. همچنین اندروید ۱۳ در بخش نرم‌افزار آن حضور دارد و دارای شارژ سریع ۳۳ واتی است.

ما انتظار داریم مدل پایه ریزر ۴۰ با قیمت حدود ۹۰۰ یورو با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که برای Razr 40 Ultra پیش بینی می شود.

البته Razr 40 Ultra دارای صفحه نمایش خارجی بسیار بزرگتر، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 وات، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسل فوق عریض است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این گوشی تاشو موتورولا در بازار موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)