حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ایسوس Zenfone 10 فاش شد: افزایش اندک نسبت به نسل قبل

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی از جانشین Zenfone 9 است‌. این تلفن هوشمند آینده ایسوس چندی پیش در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده بود. هم اکنون، پیش از رونمایی ایسوس Zenfone 10، قیمت آن به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا در ادامه به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت ایسوس Zenfone 10 پنجاه دلار بیشتر از نسل قبل است

ایسوس یک وب سایت اختصاصی برای تست دوربین Zenfone 10 راه اندازی کرده است. این وب سایت کاربران را تشویق می‌کند تا به عکس های موجود رای دهند؛ و بازخورد خود را برای بهینه سازی دوربین، در اختیار ایسوس قرار دهند. مشارکت کنندگان در قرعه کشی هدیه یک زنفون ۱۰، شرکت داده خواهند شد. به تازگی اما کاربری به نام ویچایا پوکا، قیمت Zenfone 10 ایسوس را (که در بخش شرایط و ضوابط سایت کشف کرده) فاش کرده است. هم اکنون می‌دانیم که قیمت این تلفن هوشمند حدود ۷۴۹ دلار خواهد بود.

قیمت زنفون ۱۰ در وب‌سایت ایسوس

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اگر قیمت افشا شده Zenfone 10  مربوط به نسخه پایه باشد، احتمالا همه نسخه ها در مقایسه با نسل قبل، افزایش قیمت ۵۰ دلاری خواهند داشت. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Zenfone 9 قیمتی معادل ۶۹۹ دلار داشت. نسخه های ۸ + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۶ + ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت ۷۴۹ و ۷۹۹ دلار عرضه شدند.

Zenfone 9

بر اساس اطلاعات موجود، می‌دانیم که ایسوس زنفون ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. احتمالا نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند توسط تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید ۱۳ برخوردار باشد. دوربین اصلی ایسوس زنفون ۱۰ از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود. همچنین شایعه شده است که این تلفن هوشمند، دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این گوشی هوشمند در ۳ رنگ و در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

ایسوس Zenfone 9 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در بدنه‌ای کامپکت رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی