حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات نمایشگر و تراشه iQOO Pad به طور رسمی مشخص شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار، تبلت

آیکو قرار است اولین تبلت خود را در ۲۳ می (دوم خرداد ماه) و در کشور چین معرفی کند. انتظار می‌رود که این دستگاه، iQOO Pad نام داشته باشد. هم اکنون، پیش از رونمایی این تبلت در هفته آینده، اکانت رسمی آیکو در ویبو، جزئیات نمایشگر و تراشه iQOO Pad را به اشتراک گذاشته است.

جزئیات نمایشگر و تراشه iQOO Pad توسط اکانت رسمی این کمپانی در ویبو، منتشر شد

بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، می‌دانیم که این تبلت دارای بدنه ای فلزی به همراه یک ماژول دوربین دایره ای شکل خواهد بود. دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED، درون این ماژول قرار خواهند گرفت. تایید شده است که این تبلت به تراشه مدیاتک Dimensity 9000+ مجهز می‌شود. این دستگاه دارای رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 است. این تبلت دارای خنک کننده ای با مساحت ۱۴۴۴۲ میلی متر خواهد بود.

پست آیکو در ویبو

نمایشگر آیکو پد دارای حاشیه های متقارن است. تأیید شده است که این دستگاه از صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی با وضوح 2.8k برخوردار خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶۰۰ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این صفحه نمایش همچنین از محتوای HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه هیچ جزئیات تایید شده دیگری در مورد iQOO Pad وجود ندارد. طبق فهرستی که از این تبلت در JD.com ارائه شده است، این دستگاه در نسخه های ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی، و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

پست آیکو در ویبو

همان طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا آیکو پد نسخه ری‌برند شده ویو پد ۲ خواهد بود. این تبلت ویوو دارای مشخصات مشابهی با آیکو پد است. در قاب پشتی این دستگاه، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. Vivo Pad 2 از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. این تبلت انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۱۰,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی تأمین می‌کند.

تبلت ویوو پد 2 با نمایشگر 12.1 اینچی 144 هرتز و تراشه Dimensity 9000 معرفی شد

 

با توجه به جزئیات منتشر شده نمایشگر و تراشه iQOO Pad، نظر شما درباره این تبلت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی