حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل Nothing Phone (2) فاش شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

پیش از رونمایی Nothing Phone (2)، مشخصات کامل این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. این گوشی، یک دستگاه پرچمدار بوده و مشخصات جذابی دارد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این تلفن هوشمند آینده ناتینگ بیندازیم.

مشخصات Nothing Phone (2) به بیرون درز کرد: نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژر ۶۶ واتی

این تلفن هوشمند آینده ناتینگ دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی دارد. صفحه نمایش به کار گرفته شده در Nothing Phone (2) نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و بیش از ۸۸ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass محافظت می‌شود. پشتیبانی از HDR10+، عمق رنگ ۱۰ بیتی، نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱، و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیتی این نمایشگر، باعث جذابیت بیشتر ناتینگ فون ۲ خواهد شد . صفحه نمایش به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند آینده ناتینگ، طراحی بدون حاشیه ای داشته و دوربین سلفی آن، همانند نسل قبل درون یک پانچ هول قرار گرفته است.

ناتینگ فون ۲ از ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 برخوردار خواهد بود. این گوشی به ۵ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز مجهز می‌شود. حافظه ۱۲۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند نیز از نوع UFS 3.1 است. به طور رسمی تأیید شده است که این گوشی، از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار خواهد بود. این دستگاه از قابلیت VoLTE نیز بهره مند است‌. سنسور اثر انگشت این دستگاه، زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. nothing Phone 2 همچنین قابلیت فیس آنلاک را نیز دارد. حسگر های مختلفی مانند شتاب‌ سنج، قطب‌نمای الکترونیکی، ژیروسکوپ، حسگر نور محیط و سنسور مجاورت برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

دوربین های ناتینگ فون (۲)

سه لنز دوربین در قاب پشتی Nothing Phone (2) قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند، وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.88 دارد. یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۳۲ مگاپیکسلی نیز (با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2) برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. به دلیل استفاده از لرزشگیر های اپتیکال و دیجیتال، کاربران ناتینگ فون ۲ می‌توانند عکس و فیلم های بدون تاری و لرزش ثبت کنند. دوربین این تلفن هوشمند قابلیت هایی مانند نایت مود، پانوراما، حالت پرتره، حالت زیبایی، بوکه، HDR، فیلتر گوگل، تشخیص صحنه، لایو فوتو، حالت سند، حالت فیلمبرداری در شب، اسلوموشن  (۱۲۰ فریم بر ثانیه) و Timelapse دارد.

Nothing Phone (1)

گفته می‌شود که Nothing Phone 2 توانایی فیلمبرداری 4K با وضوح ۳۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت. این گوشی همچنین می‌تواند ویدئو های 1080p با سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. فلاش LED این تلفن هوشمند از نوع دوگانه خواهد بود. احتمالا Nothing Phone (2)، نظر علاقه مندان به عکاسی سلفی را نیز جلب خواهد کرد. این گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض برخوردار خواهد بود.

Nothing Phone (1)

به سراغ سایر مشخصات Nothing Phone (2) می رویم. همان طور که اشاره شد، این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. گوشی هوشمند مورد بحث، به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. Adreno 730 وظیفه تأمین نیروی گرافیکی این تراشه کوالکام را بر عهده دارد. ناتینگ فون ۲ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمری استفاده کرده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. وب‌سایت thecluesthech در آخرین گزارش خود ادعا می‌کند که تلفن هوشمند آینده ناتینگ، از شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Nothing Phone (2) با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در Geekbench مشاهده شد

تلفن هوشمند آینده ناتینگ قیمتی حدود ۵۰۰ دلار خواهد داشت

ناتینگ فون ۲ با برخورداری از تراشه ای قدرتمند، دوربین های پیشرفته، نمایشگر چشمگیر و طراحی زیبا، تلفن هوشمند جذابی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه قیمتی در حدود ۳۹,۹۹۹ روپیه (۴۸۳ دلار) داشته باشد. این تلفن هوشمند در حدود ماه های ژوئن تا جولای معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره Nothing Phone (2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی