حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی Nothing Phone 2 بخشی از طراحی این گوشی را فاش می‌کند؛ عرضه در تابستان پیش‌رو

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

بازار گوشی‌های هوشمند بسیار رقابتی است، اما Nothing توانسته در مدت کمتر از دو سال نامی برای خود دست‌وپا کند و با زیبایی‌شناسی ساده، کمپین‌های تبلیغاتی جذاب و محصولات نسبتاً خوب، توجه مصرف‌کنندگان و رسانه‌ها را به خود جلب کند. علی‌رغم موفقیت اولیه، این شرکت اهداف بلندی را برای امسال درنظر گرفته است و هدف آن‌ها معرفی اولین گوشی هوشمند «پریمیوم» خود می‌باشد. این شرکت به‌تازگی اولین تیزر رسمی گوشی Nothing Phone 2 را به‌اشتراک گذاشته است که بخشی از طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد که به سبک نسل اول خود است. همچنین به‌صورت رسمی تأیید شده است که این گوشی پریمیوم در تابستان 2023 معرفی و عرضه خواهد شد.

تیزر رسمی Nothing Phone 2

این خبر ازطریق حساب رسمی توییتری و ایمیل Nothing به‌اشتراک گذاشته شده و این شرکت اعلام کرده است که گوشی پریمیوم Phone 2 در تابستان پیش‌رو وارد بازار خواهد شد و در ایالات‌متحده نیز به‌فروش می‌رسد. این دو جزئیات مهم هستند زیرا گوشی قبلی Nothing Phone 1، یک مدل میان‌رده بود و تعادل خوبی با قیمت و ویژگی‌های خود برقرار می‌کرد، اما به‌طور رسمی به بازار ایالات‌متحده راه پیدا نکرد.

این شرکت همچنین یک صفحه ثبت‌نام برای Phone 2 را منتشر کرده است و به علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهد تا آخرین اخبار را دریافت کنند. همچنین یک کلیپ کوتاه سه ثانیه‌ای وجود دارد که مشخص نیست دقیقاً چه چیزی در اینجا می‌بینیم. هر چه که باشد، به‌وضوح بخشی از طراحی گوشی آینده Nothing است، با رنگ سفید آشنا که در همه محصولات این شرکت یافت می‌شود. ما همچنین بسیاری از اشکال و بافت‌های مختلف به‌همراه یک LED قرمز چشمک‌زن را مشاهده می‌کنیم.

اما، همه این‌ها یک حرکت کلاسیک Nothing است که از بدو پیدایش، کار بسیار خوبی برای تبلیغ برند و محصولات خود انجام داده است. مدیرعامل این شرکت، کارل پی، به‌خوبی با این نوع استراتژی آشنا است و از آن در شرکت سابق خود، OnePlus، استفاده می‌کرد و اکنون در Nothing آن را پیاده‌سازی می‌کند. درحالی‌که ممکن است کمی شبیه دژاوو باشد، به‌نظر می‌رسد این تاکتیک به‌خوبی کار می‌کند. Pei در ماه ژانویه شروع به ایجاد هیجان برای Phone 2 کرد و نشان داد که این گوشی در سال 2023 اولین حضور خود را خواهد داشت. درحالی‌که به‌طور دقیق اشاره نشد، یکی از مدیران کوالکام بعداً این موضوع را تأیید کرد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می‌گیرد.

اگرچه تمرکز بر سخت‌افزار در Phone 2 بیشتر خواهد شد، اما نرم‌افزار نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد. Phone 1 در طول عمر خود شاهد به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های متعددی بوده، به‌طوری‌که این شرکت کار و زمان بیشتری را برای تولید نسخه‌های شیک‌تر Nothing OS متعهد شده است. ما نمی‌دانیم که Nothing چه چیزی برای Phone 2 درنظر گرفته است، اما احتمال خوبی وجود دارد که به همین روند خود ادامه دهد و یک رابط‌کاربری سریع و کارآمد از اندروید ایجاد کند که تجربه کاربر را افزایش دهد. با تمام آنچه گفته شد، اگر Phone 2 بتواند تمام نکات مناسب را ازنظر مشخصات، ظاهر، نرم‌افزار و قیمت به‌دست آورد، می‌تواند به یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2023 تبدیل شود.

نظر شما درباره تیزر رسمی Nothing Phone 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی